onko mieheni vai minä mielestäsi itsekäs (uusperhe)
minun alakouluikäisellä esikoisellani puhkesi mahatauti yöllä, joten enpä juuri nukkunut, kun lapsi oksenteli alkuun 20min välein. lapsilla on hiihtoloma, joten minun toinenkin koululainen on kotona. minullakin olo on melkoisen kurja ja koko päivä on ollut mahatautisen hoivaamista samalla kun yhteinen taaperoikäinen on täydessä vauhdissaan. mies on töissä päivän ja menee töitten jälkeen salille 20 vuotiaan poikansa kanssa "koska hänellä on oikeus tavata lapsiaan". jatkan siten tätä huushollirumbaa kolmen lapsen kanssa, järjestän ruuat, kaupassa käynnit jne.
kun mies tulee kotiin, hän laittaa saunan ja syö iltapalan ja katsoo telkkaria. hän ei ole edes kertaakaan päivän aikana kysynyt, miten täällä menee. esim. olisiko jotkut muut lapset sairastuneet tmv. hän jättää kotirumban täysin minulle.
ikävintä tässä on vielä se, että minulla olisi tentti loppuviikosta, johon pitäisi lukea. tällä hetkellä kaikki kolme nukkuvat ja nyt raivaan paikkoja.
minusta mieheni on superitsekäs. hänen ajatuksensa minusta on juuri samanlainen. en esim. voi pakottaa häntä olemaan iltaa kotona, koska yö ja päivä oli kaoottisia, koska silloin hän viettää aikaa omien lastensa kanssa. olen kuulema itsekäs, kun sitä edes kysyn.