Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä on kortsu taskussa/lompakossa jos sille ei ole

Vierailija
03.03.2014 |

Kotona tarvetta? Näistä paikoista löytyi, seksiä meillä harrastettu vuos sitten! Jos mies pettää niin saanpahan minäkin syyn hypätä vieraaseen sänkyyn!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatteko vain tilaisuutta hypätä vieraisiin sänkyihin? Onpa unelmaliitto.

Vierailija
2/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että teillä on harrastettu seksiä vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske enää kun 13"v oltu yhdessä. Ap

Vierailija
4/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä silläsitten enää on? Hyppikää missä lystäätte ja erotkaa vaikka.

Vierailija
5/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut mun miehen kanssa 18 vuotta. Pääasiassa olen syönyt e-pillereitä, mutta lasten saannin jälkeen ollaan käytetty kortsuja ja pari kautta on ollut, kun olen olut ilman pillereitä. Meillä oli kortsuja auton hanskalokerossa, suihkun päällä, yöpöydällä, lompakakossa jne. Ei niitä ihan heti sieltä otettu pois ja joku kk sitten heitin vanhentuneen kortsun autosta pois. Mies on voinut siis hyvinkin varautua sua varten ja sitten unohtanut sen. En mä ainakaan revi pelihousuja, jos löydän kortsuja miehen jäljiltä.

Vierailija
6/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hianoo ku kodin pikku yksityis-etsivät vetelee tälläsiä johtopäätöksiä. Ettekö te nyt perkele osaa luottaa siihen 2-lahkeisee niin paljoo, että ette kävis joka viikko läpi lompakkoa, salikassia, takintaskuja tms. Missä on se kaivattu yksityisyys? Ryhtykää heti kumin löydön jälkeen marttyyreiks ja muuttakaa luostariin. Tai vielä parempi, älkää ryhtykö parisuhteeseen! Ttanakelettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä