Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras blogi minkä tiedätte?

Vierailija
10.02.2014 |

Mikä on paras blogi minkä tiedätte. Miksi juuri kyseinen blogi on paras? Mielestäni paras blogi on semmoinen minkä kirjoittaja osaa oikeasti kirjoittaa, sana hallussa, kuvat nättejä ja tulee hyvälle mielelle. Negatiiviset pysykää poissa tästä ketjusta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:45"]

Didem. En ole tavannut toista bloggaajaa jota vihattaisiin ja vainottaisiin yhtä paljon AV-palstalla, on käsittämättömän kaunis ja kirjoitustaitoinen.

[/quote]

Oon täysin samaa mieltä hänen piinaamisesta :( Mutta myös yks mun suosikki blogeja :)

Vierailija
2/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo. Tykkään tosi paljon, kun ei ole liikaa pelkkää pukeutumista, liikuntaa, ruokaa tai sisustusta, vaan niitä kaikkia vaihtelevasti. Kiva ja jotenkin herttainen blogi, joka motivoi minua satsaamaan normaaliarkeen piristävällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:30"]

Kalastajan vaimo. Tykkään tosi paljon, kun ei ole liikaa pelkkää pukeutumista, liikuntaa, ruokaa tai sisustusta, vaan niitä kaikkia vaihtelevasti. Kiva ja jotenkin herttainen blogi, joka motivoi minua satsaamaan normaaliarkeen piristävällä tavalla.

[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan samaa! Monipuolinen blogi ja pääasiassa aina jotain positiivista. Vaikka itse en pukeudu samalla tavalla saati sisusta kämppääni samalla tavalla, niin silti siitä blogista vaan saa paljon irti.

Vierailija
4/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:24"]

Didem. En ole tavannut toista bloggaajaa jota vihattaisiin ja vainottaisiin yhtä paljon AV-palstalla, on käsittämättömän kaunis ja kirjoitustaitoinen.

[/quote]

Oon täysin samaa mieltä hänen piinaamisesta :( Mutta myös yks mun suosikki blogeja :)

[/quote]

Chicago-Iida antaa aika kovan vastuksen.

Vierailija
5/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan samaa! Monipuolinen blogi ja pääasiassa aina jotain positiivista. Vaikka itse en pukeudu samalla tavalla saati sisusta kämppääni samalla tavalla, niin silti siitä blogista vaan saa paljon irti.

[/quote]

No ei ole minunkaan sisustustyylini yhtään samanlainen enkä ole kovin urheilullinenkaan, mutta silti tykkään lukea ja katsoa juttuja myös niistä aiheista. Tykkään bloggaajan pukeutumistyylistä, vaikka en itse omassa arjessa pystyisi ihan samalla tavalla pukeutumaan.

-7

Vierailija
6/11 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

Chicago-Iida antaa aika kovan vastuksen.

[/quote]

Iida myös kirjoittaa kieliopillisesti hyvää suomea, toisin kuin Didem.

Vierailija
7/11 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.stellaharasek.com

aina tulee hyvällä tuulelle!

Vierailija
8/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat kaunottaria ja mielenkiintoiset jutut!<3

http://kirsikkajasaana.blogspot.com

Vierailija
9/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi kertoo mallikaunottaresta joka seukkaa itseään vanhemman brittikomistuksen kanssa! Oih <3 http://jasminmantyla.blogspot.com

Vierailija
10/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life of silja on ihan mielenkiintoinen vaikka silja vaikuttaa ylimieliseltä pikku lehmältä. Natalia oona on vähän tylsä mutta natalialle pointsit kultaisesta luonteesta.

Vierailija
11/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi