Oletko miehesi mielestä kaunis?
Kommentit (25)
Olen. Hän sanoo sen lähes päivittän ja tiedän, että minulla on kauniit kasvot muidenkin mielestä. Mies pitää myös vartaloni mallista kovasti.
En ole kenenkään mielestä kaunis, mutta se asia ei ole ollut tärkeä edes silloin 25 vuotta sitten, kun aloimme yhdessä olemaan. Olemme toistemme parhaat ystävät ja rakkautta on paljon, se riittää.
En haluaisi olla pinnallisen miehen kanssa. Kauneus häviää muutenkin iän myötä.
Olisihan se aika hirveää jos mies olisi kanssani ulkonäköni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Hän sanoo sen lähes päivittän ja tiedän, että minulla on kauniit kasvot muidenkin mielestä. Mies pitää myös vartaloni mallista kovasti.
Ei niillä kasvoilla mitään väliä ole. Miehet katsovat tissejä ja persettä.
Olen hänen mielestä, ja kyllä hän siitä aikaajoin mainitseekin. Mutta, hän kehuu minua monessa muussakin asiassa. Sen verran pinnallisuutta naisessa aina on, että kehut sillointällöin myöntämättä tuntuu ihan kivalle. Muistan myös kehua miestäni aina kun sille aihetta löytyy.
Nii se välillä väittää mutten kyl usko et on tosissaa. Kyllä oon nähny itteni peilistä ja tiän et jos miehen itsetunto riittäis nii vaihtais mut heti iha kehen tahansa muuhun
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole pinnallista josta pitää jotain kauniina. Voi jessus. :D
En usko. Näenhän minä peilistä, että en ole millään perinteisillä mittareilla kaunis. Mutta jotain hän minussa näkee ja ilmeisen haluttava olen hänen silmissään.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei häviä iän myötä. Tarkoitan siis kauniita kasvonpiirteitä, vartalon mittasuhteita yms. Kaunis nainen on kaunis aina, jos ei liho valtavasti tai ulkonäkö muuten tuhoudu esimerkiksi sairauden myötä. Toki palstan vakiojantterit ovat eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä kasvoilla mitään väliä ole. Miehet katsovat tissejä ja persettä.
Etpä tunnu miehistä paljon tietävän. Kauniit kasvot ovat tärkeät siinä missä vartalokin.
En kyllä muista, että olisi kauniiksi sanonut. Söpöksi kyllä, ja joskus hyvännäköiseksi. Oikeastaan kukaan ei ole päin naamaa kutsunut kauniiksi, olen ollut nuorempana enemmänkin juuri söpö tai korkeintaan nätti jonkun mielestä.
Olen. Omasta mielestäni olen tavallisen näköinen nainen. Mutta jostain syystä miehet viehättyvät ulkonäkööni. Ehkä olen vain äidillisen näköinen ja vetovoima johtuu siitä? Tai sitten viehätys johtuu hymystäni, joka sekään ei ole omasta mielestäni erityisen kaunis. Suoraan sanottuna hampaani ovat lääkityksestä johtuen harvat. Silti useat miehet ovat kehuneet hymyäni valloittavaksi. En ymmärrä.
Mieheni mielestä olen maailman kaunein nainen, kauniimpi kuin kauneimmat naiset yhteensä. Heh. Hän on niin söötti ja parempi kehumaan kuin sellainen kehuminen, että epäillään käyneen kauneusleikkauksissa ja ottaneen botoxia. No en ole käynyt enkä ottanut enkä edes voisi ottaa terveyssyistä. Vain kosmetelogilla ihonhoito ja tuotteet ja hyvät geenit. Ei tuota toki ole pahalla sanottu, vaan kysytty vinkkejä hyvästä paikasta, missä nuorentavia hoitoja voi ottaa.
Vartaloni on kaunis, naama ei ilmeisesti.
Olen mutta se on hyvin pieni osa asioita joista mieheni kehuu minua.
Mitäs väliä sillä on?