En osaa päättää otanko ä-pakkauksen vai en..
Meille on nyt neljäs tulossa että periaatteessa ei tarvita pakkausta. Kaikki nuo tarvikkeet löytyy ja vaatteita kanssa. Toisaalta tuossa uusimmassa pakkauksessa on joitain mun mielestä ihania juttuja jotka haluaisin.
Kannattaisiko kuitenkin jättää ottamatta ja hankkia rahalla muutamia vaatteita tai vaikka uusi turvakaukalo...? Onko järkeä ottaa pakkaus yhden makuupussiin ja pussilakanan takia?
Kommentit (17)
Teillä ei siis ole makuupussia ja pussilakanaa? Vaikka alkuun kirjoitit kaikki nuo tarvikkeet löytyy..
No meille on tulossa kolmas ja vaikka ikäeroa 6v edelliseen, niin en edes harkitse ottavani. Mutta en kyllä erityisemmin pidäkään mistään, joten ajattelin mielummin ostaa sillä rahalla jotain mielekkäitä vaatteita. Ensimmäisen kohdalla otin, oli mulle vähän sellainen tunnejuttukin, sitäpaitsi se pakkaus on mun mielestäni oikeasti hyvä juttu. Mutta kolmannen kohdalla tiedän, että en tule juuri mitään siitä käyttämään... Niitä makuupusseja saa mun tietääkseni ostaa erikseenkin, jos vain sellaista kaipaat.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:03"]
Teillä ei siis ole makuupussia ja pussilakanaa? Vaikka alkuun kirjoitit kaikki nuo tarvikkeet löytyy..
[/quote]
Siis on pussilakanoita ja aiemmasta pakkauksesta saatu makuupussi mutta musta ne on kivannäköisiä tässä uusimmassa pakkauksessa.
Taidan kallistua sen kannalle että otan rahan ja ostan sillä muuta tarpeellista vauvalle.:)
ap
Finnlaysonin tehtaanmyymälöistä taitaa saada tuota pussia.
Ota pakkaus ja anna romanikerjäläisille tai muulle ulkomaalaiselle.
Me eletään yltäkylläisyydessä.
Miten vanha turvakaukalonne on? Sellaisen käyttöikä on max 5 vuotta. Mutta voihan lapsi matkustaa siinä ihkussa lakanassa?!
Mitä mieltä miehesi on?
Finnlaysonin verkkokaupassa on nyt tarumuumi -makuupussit tarjouksessa 28,80€. Sama malli, kuin äp, mutta muumikuosilla.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:24"]
Miten vanha turvakaukalonne on? Sellaisen käyttöikä on max 5 vuotta. Mutta voihan lapsi matkustaa siinä ihkussa lakanassa?!
Mitä mieltä miehesi on?
[/quote]
En nyt ihan täysin ymmärtänyt tätä viestiä? Miten niin, miten vanha meidän turvakaukalo on?
Mies on sitä mieltä että mä saan päättää tämän asian.
ap
facebookissa on kuulemma ryhmä, jossa myydä ja ostaa tuon pakkauksen tavaroita
Mies antaa sinulle päätäntävallan, muttet osaa sitä käyttää =D
Siis ottaisit pakkauksen pussilakanan ulkonäön takia!! Kyllä, me tosiaan eletään yltäkylläisyydessä, kuten joku jo mainitsi.
Eli pussilakana ja makuupussi eivät tulisi tarpeeseen..ovat vaan kivannäköisiä. No, siinäpä pikkuäiti nyt yrittää tehdä vaikean päätöksen. Tule sitten kertomaan onnistuitko. Kiinnostaa vallan kauhiasti.
Facen ryhmä näkyis olevan äitiyspakkaus kirppis nimeltään. metsästä sieltä ne haluamasi tavarat, kunhan uusi pakkaus on jaossa ja sit osta lopuilla rahoilla muuta tarpeellista :)
Kiitos teille, jotka vastasitte niinkuin normaalit ihmiset tähän ilmeisen provosoivaan(?) kysymykseen. Miten tästäkin joku pystyi provosoitumaan, en voi ymmärtää :D
Mun täytyy taas pitää taukoa tälta palstalta ennen kuin menetän lopunkin uskoni ihmiskuntaan.
ap
Turhaan otat jos kerran kaikki tarvikkeet jo löytyvät. Uusi makuupussi on kyllä ihan kauhean näköinenkin.
Onhan se turhaa, mutta jos haluat just ne tietyt tavarat, niin mikset ottaisi? Mä en ottanut edellisen lapsen kohdalla, enkä tämänkään, en koe tarvitsevani.