Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä otetaan PIZZALÄHETTI vastaan?

Vierailija
03.03.2014 |

Miten pukeudutte? Esitättekö jonkin laulun tai muun ohjelmanumeron? Kutsutteko lähetin tutustumaan huoneustoonne? Oletteko opetelleet turkinkielisiä kohteliaisuuksia? Entä muut kielet?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on ulkomaalainen kundi niin kikattelen ja flirttailen sekä kyselen kaikkea kivaa...;)

Tuojan ollessa suomalainen tuhahdan happamasti ja valitan jostain (esim hitaasta toimituksesta)

Vierailija
22/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 16:25"]

Tässä ketjussa on tullut hyviä pizzalähetin vastaanotto-seremonioita, mutta entäs pizzalähetin hyvästeleminen, kuinka se teillä tapahtuu? Oon vähän noviisi vielä näissä pizzantilaamis-asioissa ja siihen liittyvissä protokollissa. Olisikohan jossakin kansalaisopistossa pizzan tilaamiseen liittyvä kurssi? Voisikohan samalla kurssilla myös valmistaa pizzalähetin vastaanotto -asut koko perheelle? Vai onko siihen kokonaan eri kurssi?

[/quote]

Me ollaan ihan annettu lähetille pussillinen itse leivottua pullaa mukaan, kun sehän joutuu jatkuvasti olemaan tekemisissä pizzan kanssa, niin varmaan perinteinen pulla maistuu vaihteluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni avaa oven ja antaa poskisuudelmat lähetin molemmille poskille. Sama toistetaan hyvästellessä.

Vierailija
24/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jussipaita ja pussihousut, itselläni muinaispuku ja lapsilla kotimaiset leikkiasut. Laulamme suomalaisia kansanlauluja, heiluttelemme pienoissuomenlippuja ja osoitamme täten, että suomalainen kulttuuri on elinvoimainen ulkomaisten ruokalajien ja muiden innovaatioiden keskellä. Tilaamme yleensäkin pitsaa vain hätätilanteessa, jos esimerkiksi on sähkökatko tai kylmäkellarin avain hukassa. Lisäksi teemme pistokokeita pitsapaikkoihin varmistuaksemme, että kaikki raaka-aineet ovat kotimaisia ja ettei kylmiöissä teurasteta lampaita tms.

Vierailija
25/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee aina potkimaan pizzakuskin auton renkaita ja kyselemään kaikkea. Se on sellainen heidän kahden välinen juttunsa johon mä en sekaannu.

Vierailija
26/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pysyä ihan asialinjalla. Joskus jutellaan säästä ja viime aikoina tietysti Ukrainan tapahtumista ja olympialaisista. Nuo lähetit ovat töissä, joten mielestäni olisi väärin alkaa liian tuttavalliseksi.

Vierailija
27/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 22:37"]

Olen yrittänyt pysyä ihan asialinjalla. Joskus jutellaan säästä ja viime aikoina tietysti Ukrainan tapahtumista ja olympialaisista. Nuo lähetit ovat töissä, joten mielestäni olisi väärin alkaa liian tuttavalliseksi.

[/quote]

Mä taas ajattelen, että he on pienipalkkaista väkeä, joka tarvii luontaisetuja ja siksi yritän aina jotain pientä piristystä. Siksi laitan joskus jonkin hauskan naamiaisasun päälle tai kerron huvittavasta sattumuksesta viikon varrelta. Tulee aina niin hyvä mieli, kun näkee pizzakuskin kasvojen kirkastuvan ja sulavan hymyyn.

Vierailija
28/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erityisesti, kaikilla yleensä jotkut kotirytkyt päällä. Ihan suomea puhutaan.Lapset haluaa aina leikkiä pizzasedän kanssa kauppaa, ojentavat rahan ja ottavat sitten vaihtorahan vastaan jne. Sitten vilkutellaan ja sanotaan heipat.

Vierailija
29/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 14:39"]

Ei mitenkään erityisesti, kaikilla yleensä jotkut kotirytkyt päällä. Ihan suomea puhutaan.Lapset haluaa aina leikkiä pizzasedän kanssa kauppaa, ojentavat rahan ja ottavat sitten vaihtorahan vastaan jne. Sitten vilkutellaan ja sanotaan heipat.

[/quote]

Aika epäkunnioittavaa mielestäni. Kyse on sentään PIZZALÄHETISTÄ! Menisitte varmaan Sauli Niinistöäkin ovelle vastaan pieruverkkarit jalassa?

Vierailija
30/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika menee ja aukaisee oven, ottaa laatikot vastaan ja kiittelee, ihan suomeksi, kun tuojakin on ihan suomalainen.

Vierailija
31/32 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset vaihtavat vähän paremmat vaatteet päälle ja kampaavat tukkansa. Minä taas meikkaan ja laitan pikkumustan ja korkkarit. Tulee paljon kivempi olo ja Pizza-Petekin varmasti ilahtuu, kun ei ole joku virttynyt verkkariveera ovella. Sisään ei olla kutsuttu. Mies joka makoilee sohvalla, ei ehkä tykkäisi.

Vierailija
32/32 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzalähettilään tullessa raotan pikkasen ovea ja kysyn hiljaisella, flirttailevalla äänellä, kuka siellä? Hihitän myös viehkeänä. Pizzalähettiläs lähtee usein leikkiin mukaan ja sanoo olevansa tuhma rosvo, joka kaipaa hieman kuria. Vilautan hieman raippaani ja siinä vaiheessa leikki vasta alkaakin. Toimituksen jälkeen sanon italiaksi näkemiin. Sen jälkeen syön pizzan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi