Terveellisimmät sipsit? Suolapitoisuus ja rasva?
Kommentit (12)
Et voi sanoa sipsejä terveeellisemmiksi. Ne ovat aina epäterveellisiä.
Tee itse vaikka lehtikaalisipsejä, jos terveellisempää haluat.
Selleritikut. Kaloreita ei kuin nimeksi, ei rasvaa, paljon kuitua, tosi rapeita.
Ei oo aavistustakaan noista kaloreista sun muista kun en seuraa mutta eikös esim linssisipsit oo terveellisempiä?
Niitä syön itse, tai kikhernesipseja tai linssi-juustonaksuja ihan maun takia.
Ilman kuorrutuksia terveellisempiä. Omatekoiseen dippikastikkeeseen voi valita haluamansa "kuorrutukset" ilman lisäaineita.
Itse ostan välillä joitain kikherneistä tehtyjä sipsejä. Oisko Taffelin tms. tuote.
Ei siitä kannata välittää. Jos herkuttelet niin osta parhaan makuisia. Harrasta sitä kuitenkin vain kohtuudella. Tärkeintä on mitä syöt 90% ajasta, ei se mitä syöt 10% ajasta.
Ehkä ne vauvojen maissinaksut? Tai tee itse popcornia. Ne on tosi kevyitä, kun ei laita yhtään suolaa tai öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne vauvojen maissinaksut? Tai tee itse popcornia. Ne on tosi kevyitä, kun ei laita yhtään suolaa tai öljyä.
Ap kysyi terveellisyyttä, ei keveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi terveellisyyttä, ei keveyttä.
No okei, noi maissinaksut on käytännössä pahvia, mutta popcornit on terveellisiä! On kuitua, antioksidantteja ja on vähärasvaista.
Ei sipsien tarvitse olla terveellisiä! Ei kaiken tarvitse. Jos ei voi syödä sipsejä koska pelkää suolaa ja rasvaa, tai jos ei voi niitä syödä jonkun terveydellsen syyn takia, niin sitten varmasti löytyy paljon muita luonnostaan terveellisempiä herkkuja.
http://syohyvaa.fi/tuotevertailut/kategoriat/snack-tuotteet/perunalastu…