Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä *piiip* mua vaivaa? Aina sama, äkillinen kiinnostuksen häviäminen

Vierailija
09.11.2020 |

Ai että mua turhauttaa. Kertokaa mikä ihme mua oikein vaivaa?

Joka hemmetin kerta käy näin:

1. Tapaan kiinnostavan miehen
2. Tapailemme varovasti toisiamme (siis siten ettei heti olla 24/7 yhdessä)
2. Ihastumme molemmat toisiimme
3. Aloitamme seurustelun
4. Mukavaa tasaista ihastumista ja syventyneitä tunteita
5. PAM tunteeni katoavat saman tien. En tunne mitään. En siis enää yhtään mitään miestä kohtaan.
6. Annan itselleni aikaa. Ehkä otan enemmän omaa tilaa. Pyrin ajattelemaan, että kuuluu suhteeseen.
7. Täysin kuolleet tunteet. Ei auta mikään.
8. Ero

Mitä ihmettä? Mistä tämä johtuu? Minussa on oltava jokin vika, sillä näin käy aina! Apua, vertaistukea? Lähdenkö terapiaan vai jäänkö loppuiäkseni lyhyiden suhteiden vangiksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulle kävisi hyvin järkiavioliitto. Itsekin olen järkiavioliiton kannattaja.

En ole tunneihminen.

Vierailija
22/22 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa jonkun esimerkin, mikä laukaisee tuon pamahduksen? Tekeekö toinen jotain mikä ei istu käsikirjoitukseen, vai alkaako suhde syvetä ja vedät hätäjarrusta?

Hyvä kysymys. Olen koko päivän miettinyt tätä kysymystä, enkä oikein osaa vastata tähän vieläkään.

Luulen, että on täysin normaalia ärsyyntyä välillä toisen tavoista tai kaivata omaa aikaa ja tilaa. Ehkä minulle jää tämä päälle ja kadota tunteeni. Ne eivät enää ”normalisoidu” vaikkapa yksittäisen riidan tai jonkun tilanteen jälkeen, jossa olen huomannut, että ”oho, ajatellaanpa todella erilailla asiasta”.

Manailenko heti ensimmäisestä erimielisyydestä suhteen epäonnistumista, jolloin tunteeni menevät lukkoon. Pohdittavaa riittää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä