Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen käytös outoa? Apua.

Vierailija
02.03.2014 |

Hei kaikki! Ensinnäkin en olisi ikinä uskonut kirjoittavani tänne, mutta tarvitsen jonkin täysin ulkopuolisen apua ja mielipiteen. Eli olen ollut mieheni kanssa vuoden yhdessä, hän asuu Australiassa. Tuosta vuodesta olemme olleet kaukosuhteessa muutaman kuukauden. Hän on rakastava, suojeleva ja ehdottomasti laittaa minut aina ykköseksi. Kaikinpuolin luotettava, komea ja hurmaava.  

Riitatilanteissa hän on kuitenkin joskus suuttunut niin pahasti, että on esimerkiksi lyönyt reiän seinään tai potkaissut jotain lujaa. Kerran hän nosti minut rinnuksista ilmaan ja painoi sängylle. Joskus yritin riidan päätteeksi lähteä pois tilanteesta ja hän tarttui minua käsivarresta. Koskaan ei ole ollut minkäänlaista suoraa väkivaltaa ja en missään nimessä ole itse se kypsin riitelijä! 

Nyt kun olemme olleet kaukosuhteessa tietyt piirteet ovat alkaneet häiritsemään minua. Tämä voi kuulostaa turhamaiselta, mutta olen itse korkeasti koulutettu ja hän ei ole käynyt peruskoulua loppuun. Tänään aloin puhumaan esimerkiksi Ukrainan tilanteesta ja hänellä ei ollut mitään käsitystä koko kriisistä. Seuraan itse paljon maailman tapahtumia ja tuntuu, että en voi puhua hänen kanssaan niihin liittyvistä asioista. Muutenkin esimeriksi hänen Facebook on täynnä enemmän teineille sopivia juttuja. Hän on siis 30 ja minä olen 25. 

Joka tapauksessa tänään tilanne äityi siihen, että aloin varovasti puhumaan erosta. Vastaukseksi sain aika ala-arvoista tekstiä "go f*** yourself you spoiled disrespectful brat". Ymmärrän, että ehkä kommenttini meidän yhteisten kiinnostustenkohteiden puuttumisesta, saattoi kuulostaa siltä, että en pidä häntä fiksuna... 

Rakastan häntä, mutta en tiedä onko se tarpeeksi kestämään ainakin vuoden verran tätä kaukosuhdetta. Minua pelottaa, että tulevaisudessa ongelmia tulee paljon enemmän ja asiat mitkä vaivaavat nyt, tulevat vaivaamaan entistä pahemmin. Tunnen olevani todella rikki ja eksyksissä. Tuntuu, että kaikki mitä ehdin suunnitella (esim. muutto toiseen maahan) vietiin minulta pois. :-(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi asia sinulle nyt on ihan oikeasti pahempi: se että nostelee sinua "seinälle" vai se,että Australiassa ei ole täysin selvillä Ukrainan tilanteesta? Sopisiko sellainen pikkuinen, siisti kotiväkivalta, jos olisi edes akateeminen tutkinto?

Vierailija
22/24 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä muuttaa toiseen  maahan, vaikka tulisikin ero tuosta miehestä. Ja toteuttaa muutkin unelmasi, ilman miestä jopa paremmin. Onneksi on nyt tarpeeksi kaukana, kun teet ratkaisusi sillä vaikuttaa suorastaan pelottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oudointa, että olette seurustelleet vuoden, mistä ajasta olleet jo osan kaukosuhteessa, ja silti riitelette jo (tuolla tasolla). 

Vierailija
24/24 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 00:59"]

Ööö, miksi pitäisi  o s a t a  riidellä??

Me ei riidellä koskaan muruni kaa, erimielisyydet keskustellaan poikki ja pinoon.

Riitely tekee rumaksi, sanoi tao-taon äitipandakin.

T. kaksi akateemista humanistia

[/quote]

Jaa, ei mekään ikinä riidellä, mutta toisten mielestä se puhdistaa paremmin ilmaa kuin keskustelu, joten suon sen heille ilomielin. 

perusduunari, jonka mieskin on ihan vaan perusduunari.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan