Nimi kriisi.
Haluaisin lapselle nimen joka ei ole massanimi kokonaisuudessaan.
Etunimeksi tulee suomalainen perus Kaisla.
Jos haluan lisäksi pelkän toisen nimen, sen on oltava erilainen. Ei mikään Kaisla Olivia, Kaisla Sofia.
Onko typerää jos toiseen nimeen tulee ulkomaalaisuutta mukaan?
Jos nimiä tulisi kolme, ne voisivat olla yleisempiäkin.
Ehdotuksia Kaislalle toiseksi nimeksi? Jotain erilaista perisnteisen rinnalle. Hjelp
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 01:37"]
Kaisla Safarina
mä en edes tiedä onko toi Safarina mikään nimi
[/quote]
No ei ollu yhtään sen nimistä kastettu. Tsekkasin vrksta.
Good ei sitä tarviikkaan tietää. rekisterissä ei näy olevan mutta kyllä se minusta nimeltä kuulostaa :)
Teistä on ollut paljon apua. Tunteella vaan ja hienoihin tuloksiin johtanut.
Keksin tuosta Deviasta version Devina. Heitä löytyy alle 40.
Kaisla Devina kuulostaisi IHANALTA! Mitäs sanotte?
Kaisla Katlin
Kaisla Katleena
Kaisla Eleonora
Kaisla Vendela
Kaisla Valpuri
Kaisla Violetta
Vendela ja Violetta jees. Mitenhän näin on vaikken tavallaan v-kirjainta osaa pitää omanain.
Deviasta tulee demon,devil tms mieleen.
Sitä minäkin mietin. Ei se musta kuitenkaan niin pahasti tule esiin.
Oisko muita kaltaisuuksia mielessä?
Mukavia kirjaimia on mm. A, D, L, E, J, M, N, I ;)
Ei Kaislan perään sovi mikään erikoinen eksoottinen nimi, sori nyt vaan.
Kaisla Valpuri on ihan kiva. Samoin Kaisla Vellamo. Näistä ehdotuksista siis. Kaisla Karelia kuulosti myös hyvältä, vaikka en Karelia nimestä muuten heti innostuisi.
Juu kiitti. Sen mä halusinkin tietää kuulostaako typerältä. Suomalaisten kirjainten eksotiikka sopii minusta. Kuten Karelia ja Valpuri + ihana D :D
ja tämä "Kaisla Karelia kuulosti myös hyvältä, vaikka en Karelia nimestä muuten heti innostuisi." samaa mieltä.
Miksi kukaan haluaa "revitellä" lapsen nimellä???
En halua törmätä saman nimisiin, etunimeä ja toista nimeä myöden. Vai miten sen muotoilisi. Potaskaahan tästä tulee niskaan ;)
Ensimmäinen nimi on tavallinen, niinkuin sukunimikin peruslinjoilla. Toiseen nimeen voi laittaa vähän volaa.
Erikoisia ja harvinaisia, mutta suomalaisia:
Kaisla Irinja
Kaisla Varvara
Kaisla Varvana
Kaisla Renella
Kaisla Onerva
Kaisla Eriikka
Kaisla Emilja
Kaisla Otiljana
Aiemmin ehdotettu Kaisla Kerttuli on mun suosikki :)
Kaisla Elissa
Kaisla Taruanna
Kaisla Katriina
Anteeksi, mutta mä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät "keksi" lapselleen sopivaa nimeä. Miksi ap ei voi antaa etunimeksi sitten pelkkää Kaislaa? Ja jos haluaa useamman etunimen välttämättä, niin helppo keino on ottaa sukujen (ap:n ja miehensä) isoäitien nimiä käyttöön. Eikö sieltä löytyisi suhteellisen helposti kiva ja sopiva nimi? Usein vanhemmilla sukupolvilla on ollut juuri niitä hieman tavanomaisesta poikkeavia nimiä toisena etunimenä.
Mielestäni tällainen erikoisen nimen kysely jollain foorumilla on vaan kovin teennäinen. Kerrotko utelijoille ja lapsellesi myöhemmin, kun tiedustellaan mistä sait idean tähän "erikoiseen nimeen", että av-palstaltahan tuon joku vinkkasi?
Kuitenkin jokainen tehköön tyylillään, enkä väitä, että mun tyylini olisi ainoa oikea.
Kaisla Safarina
mä en edes tiedä onko toi Safarina mikään nimi