Roikkuva vatsanahka
Joka tuutista tulee ohjeita siitä, miten päästä eroon vatsaMAKKARASTA. Mutta entä jos sitä makkaraa ei ole? Kun raskauksista on jäänyt roikkuva nahka, joka lepää housunvyötärön päällä tai tulee sen yli?
Kun kauneusleikkaukseen ei halua eikä ole varaa...
nimim. viimeisestä raskaudesta 4v, ei ylipainoa.
Kommentit (15)
Vedä taakse ja pistä nätille rusetille.
Mulla olisi tai oli myös tuollainen, usein mietin että pitäisikö laihduttaa että saisi taas nauttia tyhjästä roikkuvasta pussista vai onko tämä makkara parempi?
^^ Makkara parempi ehdottomasti kunhan ei nyt siis mikään hervoton ole.
Sellainen löysä ihopussi on aika ällö. En tarkoita loukata ap, ei se kaikkia haittaa!
Eikä siihen tosiaan valitettavasti taida olla muuta hoitokeinoa kuin leikkaus.
Sama homma täällä. Painoindeksi on melkein alipainon puolella (ilman mitään laihduttamista), mutta kahden raskauden jäljiltä vatsanahka roikkuu. En ole edes ajatellut, että tuota alkaisin leikkauksella korjauttamaan, mieluummin pukeudun niin, ettei kauheasti häiritse. Ei voi mitään, mutta onneksi elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Nuorempana tämä olisi varmaan ollut ison kriisin paikka ;)
Sama täällä. Kolmelta lääkäriltä olen siitä tässä vuosien aikana kysynyt ja kaikki vastasivat samalla lailla, eli kirurgin veitsellä. Mitkään jumpat eivät ole auttaneet, roikku mikä roikku. En jaksa enää antaa roikon häiritä, kaunis se ei ole, mutta en vatsaani ajatellut muutenkaan esitellä.
Mutta kun mä olin intohimoinen vatsatanssija...
ap
Tuo rusettivinkki oli hauska :-D
ap
Mulla on runsaasti ylipainoa ja kunnon vyölaukku. Aion laihduttaa mutta kyllä hirvittää, millainen nahkahetula jää..mitäs läksin :(
Jos se pussi aiheuttaa ihoon hautumia tai ihottumia, sen voi leikkauttaa julkisella puolella. Se vekki on aikamoinen bakteerihautumo.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:53"]
Jos se pussi aiheuttaa ihoon hautumia tai ihottumia, sen voi leikkauttaa julkisella puolella. Se vekki on aikamoinen bakteerihautumo.
[/quote] Näinkö on? Eipä mulla tosin ole aikaa mokomiin leikkauksiin mennä..
Katsopa Hypoxin
He voivat auttaa sinua
Ei sille nahalle tosiaan taida voida oikein mitään ilman veistä.