Mikä Helsingin bussikuskeja vaivaa??...
Miksi he niin monta kertaa jättävät esim. kallistamatta bussia kun jää ulos vauvanvaunujen kanssa ja vaikka miten on painanut vauvanvaununpysähdysnappia?... Tosi vaikeeta voi olla päästä ulos/sisään vauvan kanssa... Ja muutenkin ovat usein niin pahalla päällä. Kaupan kassat eivät voisi toimia samoin koska saisivat potkut, kait koska ovat naisia ja naisvaltainen ala. Enkä usko että bussikuskin työ on stressaavampi kuin supermarketin kassan.
Oikein harmittaa, että meni kiittämään kuskia kyydistä ennen kuin huomasi, että tuo ei mitenkään aio helpottaa meidän poistumistamme bussista.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
"Enkä usko että bussikuskin työ on stressaavampi kuin supermarketin kassan."
Supermarketin kassana pieni herpaantuminen ei johda tuhansien eurojen vahinkoihin tai pahimmassa tapauksessa loukkaantumisiin ja kuolemiin.
Päh.
Tuolla perusteellahan lentäjien vasta pitäisikin olla ikäviä ihmisiä, vaan eivät ole.
Huuda lihaan ääneen mitä kuskin pitää tehdä
Plus että bussikuskeistakin löytyy kuitenkin niitä mukavia tapauksia, joten...
Vierailija kirjoitti:
Tuolla perusteellahan lentäjien vasta pitäisikin olla ikäviä ihmisiä, vaan eivät ole.
Älyssä, psyykessä ja sivistystasossa on erittäin suuri ero.
Ei taida missään muussa asiakaspalvelutyössä olla sellaisia kiukuttelijoita kuin bussikuskeissa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistoon! Heti!
Ai miks?
Joo ja kaasuttavat heti, niin että saa horjahdella paikalle. Jokin aika sitten todistin, kun kuski lähti kauhealla vauhdilla ettei papparainen ehtinyt istumaan, kaatui ja satutti itsensä
Ei kiitä enää kuin oikeasti mukavia ja hyvin käyttäytyviä bussikuskeja! Itse ainakin teen näin!
Vierailija kirjoitti:
Ei taida missään muussa asiakaspalvelutyössä olla sellaisia kiukuttelijoita kuin bussikuskeissa.
Mikään muu aspa ei voi systemaattisesti olla tervehtimättä ihmisiä ja silti jatkaa työssään.
Sipoon bussikuskit on vielä töykeempiä kuin pk-seudun vastaavat.
Se on tää kun hsl: llä ei ole mitään kilpailijaa.
Minä käytän päivittäin hsl:n busseja, enkä ole vuosiin törmännyt ikävään kuskiin.
Ennen oli toisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu aspa ei voi systemaattisesti olla tervehtimättä ihmisiä ja silti jatkaa työssään.
Ja sitten kun kuski aamulla tervehtii, niin asiakas miettii että "mitä v.....a se mulle sönköttää!" Asiakkaat ovatkin oikein päivänsäteitä
Tuli mieleen kun kerran yksi kuski raivostui ja alkoi kirota kun minä ja yksi muu oltiin nukahdettu ja herättiin juuri kun hän oli ajanut bussin parkkiin o.O
Olen entinen linja-auto kuski, nyt eläkkeellä.
Kyllä mulla oli tapana auttaa lasten vaunut sisään ja ulos ihan luonnostaan.
Ja, kyllä on todella tressaava ammatti, koska tarkkaavaisuus ei saanut herpaantua sekunniksikaan.
"Enkä usko että bussikuskin työ on stressaavampi kuin supermarketin kassan."
Supermarketin kassana pieni herpaantuminen ei johda tuhansien eurojen vahinkoihin tai pahimmassa tapauksessa loukkaantumisiin ja kuolemiin.