Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsevatko miehet rintojasi ?

Vierailija
02.03.2014 |

Jos niin mikä on rintsikka kokosi ?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 09:04"]

Jumaloin vaimoani naisena ja sen hänelle myös kerron jokapäivä. Himoitsen vaimoni rintoja 75A, tosin enemmän olen peppumies, vaimollani on täydellisen muodokas peppu.

Heti joku elämäänsä  ja paskaan mieheensä kyllästynyt alapeukuttaa. Nauti nainen huomiosta, kuka sitten ikinä oletkin. Mies, vie vaimollesi terveisiä :)

[/quote]

No voitko vastata keskustelun aiheeseen: Himoitsevatko miehet rintojasi? Me ei tunneta sun vaimoa, ja naisten kokemuksista seksiobjekteina tässä oli kysymys.

Vierailija
22/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema katsovat ja koko olemusta. Näin sanovat tytöt töissä. Miesten keskustelu hiljenee, kun astun kahvihuoneeseen ja päät kääntyvät kun  liikun  käytävällä.  Itse en moista seuraa. Olen tottunut, jostain kumman syystä minulle on siunaantunut sekä peppu että tisut. Nuorena kiusasi, kun joskus ravintolassa saatoi juku heppu käydä pepaan kiinni, mustan silmän annoin aina palkkioksi!

Tisut ovat säilyneet, olen kuusikymppinen enkä koskaan pidä kotona rintaliivejä, ja uskon että se on auttanut rintoja pysymään terhakoina!

Tämä on totta, se että onko se mitenkään tärkeää, on toinen juttu, mutta kun kysyttiin.

Ai niin, olen imettänyt 13 kk esikoista ja 11 kuukautta kuopusta! Kuopuksella oli pakko lopettaa, kun lääkärimme sanoi, että lapsi lihoo liikaa äidinmaidolla : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 08:11"]Jumaloin vaimoani naisena ja sen hänelle myös kerron jokapäivä. Himoitsen vaimoni rintoja 75A, tosin enemmän olen peppumies, vaimollani on täydellisen muodokas peppu.

[/quote]

Ei sun vaimollas ole rintoja. Ellei hän sitten ole mies.

Vierailija
24/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 85E ja kyllä tuijotetaan. Joskus se on kivaa, joskus ärsyttävää. Töissä joutuu paljon enemmän kiinnittämään huomiota asialliseen pukeutumiseen kuin pienempirintaiset kanssasisaret.

Vierailija
25/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi H80

Vierailija
26/39 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin tällöin kuullut huuteluja, että hyvät rinnat, mutta en ole koskaan huomannut, että kukaan olisi mitenkään himoinnut niitä tai rintoja varsinaisesti tuijotellut. En vain kiinnitä sellaiseen huomiota. Koko on 65F.

Vierailija
27/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
28/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja kuppikoko on 75B

Vierailija
29/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kukaan kertonut himoitseeko vai ei.

Vierailija
30/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin osuu kohdalle tissihimoitsija. Oma mies on ainoa joka pääsee hipelöimään, mut aina noi miehet ei osaa katsoa mitään muuta kuin tissejä, puhu siinä sit sellaisten kanssa... 

E80

Vierailija
31/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ne kerran saaneet huomiota kun joku setä lauloi minulle kun kävelin ohi, että ei laaksoaa ei kukkulaa, mutta joo tässä puhuttiin himoitsemisesta ja aika hiljaista on. Kuppikoko on 80B.

Vierailija
32/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:36"]Ei, ja kuppikoko on 75B

[/quote]no, ei kai tuollaista lautaa kukaan katsele! Silikoneja harkinnut? ;D

Vierailija
33/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai itselleenkö? Tuskinpa.

Vierailija
34/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän normaalisti hieman löysempää yläosaa, silloin saa olla kohtuu rauhassa. Jos minulla taas on päällä vaikkapa myötäilevä kauluspaita, alkaa katseita kerääntyä kiusallisen paljon. En edes halua tietää, mitä yhdistelmä kireä ja avonainen paita tekisi - sen säästän kotiin ja omalle miehelle ;) 

Ja kuppikoko oli 65/70 D, enkä siis todellakaan pidä itseäni minään isorintaisena, päinvastoin ihan tavallisena. Ovat ne miehet hassuja olentoja!

Vierailija
35/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:36"]Ei, ja kuppikoko on 75B

[/quote]no, ei kai tuollaista lautaa kukaan katsele! Silikoneja harkinnut? ;D

[/quote]niih, hanki isommat rinnat niin miehet kiinnostuu <3

Vierailija
36/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 75C ja olen tyytyväinen koon pienennyttyä D:stä. Nykyään naurattaa naiset, jotka ovat yksinkertaisesti läskejä, mutta pitävät itseään isorintaisina.... jep jep..

Vierailija
37/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F, ja tulee kyllä aika paljon kommentteja. Joskus se on ihan kivaa, mut enimmäkseen vain ärsyttävää. Baarissa pitää kattoo tarkkaan mitä laittaa päälle, tai saa peräänsä jonkun tissifetisistimiehen.

En itse edes pidä rintojani kauhean isoina, mutta kai ne sitten on.

Vierailija
38/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia oli 75 F, nykyään 75 B ja olen hoikempi, mutta yhtä paljon tullaan iskemään, enemmänkin. Nautin siitä ettei tarvitse käyttää rintaliivejä ja rinnat osoittavat silti ylspäin, isot rinnat eivät tehneet niin.

Vierailija
39/39 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin usein, en muista oikein kenenkään lähiaikoina kommentoineen rintojani mitenkään, joskus kyllä huomaa kun jonkun katse hieman harhailee keskustellessa. Koko 65E.

Ällöttävimmän kommentin sain rinnoistani n. 13-vuotiaana (muistaakseni käytin silloin jotain 70A:ta) joltain ihan normaalin näköiseltä keski-ikäiseltä mieheltä keskellä katua: "on siinä ihanat rinnat tytöllä". Oli niin likaisen tuntuinen kommentti että vieläkin ennemmin häivytän tissejäni vaikka isolla huivilla kuin korostan niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme