Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin just vodka-shotin, koska on tylsää. juttuseuraa?

Vierailija
20.02.2014 |

olen kotona, koska odotan uuden työn alkamista, työtön siis pari kuukautta. 

ei huvota lähteä ulos ja kaverit+mies on töissä. onko muita samassa tilanteessa? alkaakohan tästä nyt alamäki?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit oottanu huomiseen nii oisin liittyny seuraan ;) Huomenna vasta ehtoolla korkkaan ite :D

Vierailija
2/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tylsyyteen kannata juoda. Katso elokuva, lue kirja, käy lenkillä, nuku päikkärit, lue lehtiä, syö leivoksia tai jotain muuta mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt pari viikkoa kaikkea mitä olen keksinyt: tavannut ystäviä, lukenut, katsonut elokuvia, käynyt salilla ja kaupungilla yksin. tylsyys on valtava. en osaa ottaa töiden väliä lomana, vaan stressaan koko ajan sitä, että en tee mitään. raha-asiat on onneksi ok.

miten kestätte työttömyyttä? tuntuu, että aika valuu hukkaan. todella nopeasti tuli tällainen puuduttavuuden tunne. 

ajattelin, että pieni hömpsy keskellä päivää piristäisi. asun kaupungissa, mutta ei kaupungillakaan jaksa loputtomasti pyöriä yksin. pari kuukautta tätä edssä vielä.

nyt tuli vielä syyllisyyden tunne siitä vodka-drinksusta. 

Vierailija
5/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain alapeukun? Voisiko sen antaja selittää, sillä en tosiaankaan ymmärrä.

Vierailija
6/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:00"]

Miksi sain alapeukun? Voisiko sen antaja selittää, sillä en tosiaankaan ymmärrä.

[/quote]

Jos se meni ohi? Siis vahinkohuitaisu?

Vierailija
7/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko alapeukku-kysyjä nro 3? varmaan sait peukun, koska ap on jo kokeillut kaikkea ja ei vaan keksi enää tekemistä. 

Vierailija
8/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama tilanne... en haluis kyllä juopotella kun painon kanssa ongelmia, mutta hyvä idea. Kävin äskön lenkillä ja nyt odottelen ukkoa töistä ja alan tehä sille ruokaa... sit töllötetään töllöä... kaikki päivät tylsiä. Alkais jo työt.

Vierailija
9/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan joka ilta hömpsää, vaikka oon työssäkäyvä ihminen. Työnteko tosin hieman häiritseen tota ottamista. Mäkin otan tylsyyteen: mies lähti, ei lapsia eikä lemmikkieläimiä. Ainut huono puoli on, että rahat ja terveys menee...

Vierailija
10/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono omatunto vaanii myös kun mies tulee kotiin, tuntuu, että pitäisi esittää, että on tehnyt jotain järkevää, vaikka päivä on kulunut ehkä jumppakäynnillä ja muuten sohvalla istuen.

miten kestän tämän pari kuukautta? pitäisi asua jossain todella suuressa kaupungissa, että olisi edes paikkoja mihin mennä päivällä.

teen raskasta työtä, joten lepo tulee tarpeeseen, mutta tämä syyllisyydentunne ja tylsistyminen vie siitä kaiken ilon. jos olisi lapsia, voisi edes iloita siitä, että lapset saavat olla kotona.

tsemppiä muille samassa tilanteessa. 

t. ap

Vierailija
11/11 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap!

Älä turhaan tunne syyllisyyttä vaan nauti, kuin voit ottaa vodkashotin keskellä päivää! Mäkin ottasin, jos ehtisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi