Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole kohta enää alahampaita

Vierailija
09.11.2020 |

Luultavasti huomenna poistetaan tuo särkevä ja pahoin lohjennut alahammas. Syöminen hankalaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pyytää hammaslääkäriä tekemään irtoproteesi kuin kitkutella reikiintyneillä tai lohjenneilla jäännöshampailla jos ne ovat muutenkin jo vähissä.

Vierailija
2/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita hampaattomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi pyytää hammaslääkäriä tekemään irtoproteesi kuin kitkutella reikiintyneillä tai lohjenneilla jäännöshampailla jos ne ovat muutenkin jo vähissä.

Niitä aletaan joulukuussa suunnittelemaan.

Vierailija
4/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metaa on palanut, vai? Kun kerta hampaat lähtee suusta.

Vierailija
5/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metaa on palanut, vai? Kun kerta hampaat lähtee suusta.

En ole koskaan käyttänyt huumeita. Mulla on sjögrenin syndrooma ja paradontiitti.

Vierailija
6/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös parodontiitti. Olen käynyt läpi pitkän hoitojakson, tulehdukset saatu kuriin ja hampaani näyttävät hyviltä nyt. Hoidan kotona hampaitani hyvin, mutta todennäköisesti tulen keskimmäiset alahampaani menettämään jossain vaiheessa. Ei aina ole itsestä kiinni tämä asia. Itselläni kouluhammashoito oli huonoa, eikä tartuttu ajoissa asiaan.

Vierailija
7/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v nurkilla alkoivat hampaat murentua.

Siihen asti normaali aamuin illoin pesu riitti pitämään ne kunnossa.

Poskihampaita 3 poistettu ja neljäs lähtee pian ikää 49.

Yritän huolehtia hampaistani, että julkisivu pysyisi ehjänä.

Vierailija
8/8 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös parodontiitti. Olen käynyt läpi pitkän hoitojakson, tulehdukset saatu kuriin ja hampaani näyttävät hyviltä nyt. Hoidan kotona hampaitani hyvin, mutta todennäköisesti tulen keskimmäiset alahampaani menettämään jossain vaiheessa. Ei aina ole itsestä kiinni tämä asia. Itselläni kouluhammashoito oli huonoa, eikä tartuttu ajoissa asiaan.

Mulla on paradontiitin suhteen peli menetetty, koska siitä eka hammaslääkäri puhui viime vuonna eli kun olin 46v. Ja joka vuosi olen useamman kerran käynyt hammaslääkärissä plus suuhygienistillä ja nyt se vasta tajuttiin.