Nörtit ja "vähemmän" viehättävät naiset pervoimpia
Onko muilla samoja kokemuksia yllämainituista naisista? Olen huomannut useamman reissun kokemuksella että kaikkein pervoimpia naisia ovat ne hieman nörtit ja ei niin instagram-mallien näköiset. En ole koskaan saanut viehättäviltä naisilta muuta kuin perussettiä, mutta pari eri nörttiä neitoa on kyllä vetänyt sellaista settiä, että melkein hirvitti :) Leluja oli joka lähtöön ja meno oli todella kinkyä.
Kommentit (21)
Taitaa tuossa kinky-skenessä olevat naiset olla pääasiassa juuri tuota nörtimpää osastoa jolla on sitten se villimpi puoli.
Itselläkin kokemus gamer-girlistä, joka tykkäsi avata paikkojaan melko isoilla vehkeillä. Nautti ihan perussetistä (jos anaali ja kurkkupanot sellaiseksi lasketaan) mutta halusi että vielä viimeistelen sen sellaisella metrihalolla, joka meni kyllä helposti sisään. Nautti kuulemma siitä kivusta joka syntyy kun paikat oikein venyy.
Eikö se miehissäkin mene noin. Ne jotka eivät tavallista seksiä saa alkavat kehittämään erilaisia fetissejä ja perversioita ajan mittaan
Vierailija kirjoitti:
Eikö se miehissäkin mene noin. Ne jotka eivät tavallista seksiä saa alkavat kehittämään erilaisia fetissejä ja perversioita ajan mittaan
Ei se mene noin mutta raha ja vaikutusvalta yhdistettynä koviin huumeisiin saa aikaan todella outoja seksibileitä. Kun mikään ei enää riitä ja kun pillua tulee sormia napsauttatta...
M48, tietäjä
Aijaa, no en viehättävänä naisena tästä niin pahasti ota itseeni että alkaisin itseäni tyrkyttämään todistaakseni ap:lle mitään. Kaikki nörtit naiset ei muuten ole epäviehättäviä btw. Nautin seksistä niiden kanssa, joilla on vähän kivempi asenne.
Totta on myös omasta kokemuksesta. Edellinen oli vähän sellainen harmaavarpunen ja vain pari kumppania elämän aikana. Sai panna kakkoseen, nuoli anaalin, lauettiin kasvoille ja minne vaan, tykkäsi leluista jne.
Nykyinen taas kaunis ja seksikäs kuin mikä. Kumppaneita ollu runsaasti. Ei saa laueta suuhun, peppuun ei kosketa suuntaan eikä toiseen, ei saa panna takaapäin ja oikein mitään ei voi ehdottaa.
Yhtä typerää kuin sanoa että "kaljuila miehillä aina iso kalu"!
Nörttilikat ovat lukeneet Markiisi de Sadea ja O:n tarinat yms, joihin verrattuna Greyn harmaasävyt ovat vaniljaa ja tyydytelleet itseään samalla hiusharjalla ja kaikella muulla, mitä teinitytön huoneesta löytyy.
Kauniit tytöt ovat harjanneet tukkaansa ja muikistelleet peilin edessä.
Molemmat jatkavat nuoruudessa opittuja käyttäytymismalleja
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko? AP puhui omista kokemuksistaan ja kysyi onko muilla samoja havaintoja. Itselläni ainakin on juuri samat kokemukset. Kauniit ja varsinkin sen hyvin tiedostavat naiset ovat järjestäen olleet sängyssä kaikkein tylsimpiä, koska kaikkea pitää koko ajan varoa, kynsiä, hiuksia, meikkejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko? AP puhui omista kokemuksistaan ja kysyi onko muilla samoja havaintoja. Itselläni ainakin on juuri samat kokemukset. Kauniit ja varsinkin sen hyvin tiedostavat naiset ovat järjestäen olleet sängyssä kaikkein tylsimpiä, koska kaikkea pitää koko ajan varoa, kynsiä, hiuksia, meikkejä...
Koskeeko tämä teoria siis oikeasti kauniita vai feikkikauniita naisia? Naisen, jolla on luonnollinen kaunis tukka, omat kulmakarvat, puhdas kaunis iho, aidot silmäripset eivät könttinä irtoile jos tulee hiki, kynnet eivät kovin helposti irtoile, ... ei tarvitse ihan hirveästi himmailla sängyssä varoakseen, ettei ulkonäkö mene pilalle.
Oletteko koskaan edes olleet oikeasti kauniin naisen kanssa sängyssä? Vai sattumalta vaan heikkoitsetuntoisten nipojen kanssa? Ei kaikille kauniille naisille ulkonäkö ole kaikki kaikessa, osa on muuten vaan kauniita.
Omasta puolestani en osaa sanoa miellyttääkö ulkonäköni useimpien silmää. Tällä palstalla nostetaan mielestäni liikaa itseään (ja muita ja "muita") jalustalle toisten kustannuksella. Jos nainen on nuori, on hän nätti, mutta estoinen. Jos nainen on vanha on hän estoton, muttei haluttava. Jos nainen on äiti niin sai haluamansa, mutta nytpä hän onkin vain käytetty esine. Jos nainen on kiltti, on hän hyvää seuraa, mutta tyhmä. Jos nainen on älykäs, on hän kiinnostava, mutta ärsyttävä. Jos nainen on nörtti, on hän kiinnostava, mutta perverssi...
Kauniit naiset ovat huonoja panoja, kuten sanottu... Mikään ei koskaan riitä.
Eikös tää ollut ihan tutkittu juttu että nörtit on niitä kinkympiä ihan kummallakin sukupuolella. Silti nauroin ääneen tota vaahtokarkkijuttua. :D Voin hyvin kuvitella...
No minua aina sanottu todellakin hyvännäköiseksi ja kauniiksi. Lisäksi olen fiksu, ja vielä varakaskin. Olen myös tosi hyvä ja innokas sekä kokeilunhaluinen sängyssä. Näin ovat sanoneet muut miehet sekä omakin. Että silleen. Ja itsetuntokin kohdallaan. Miehet vaan vikisee kun minä vien.
En ole kyllä tyypillinen missään asiassa. En myöskään tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
No minua aina sanottu todellakin hyvännäköiseksi ja kauniiksi. Lisäksi olen fiksu, ja vielä varakaskin. Olen myös tosi hyvä ja innokas sekä kokeilunhaluinen sängyssä. Näin ovat sanoneet muut miehet sekä omakin. Että silleen. Ja itsetuntokin kohdallaan. Miehet vaan vikisee kun minä vien.
En ole kyllä tyypillinen missään asiassa. En myöskään tällä palstalla.
Laajenna hieman bioa. Tuollaisia ihmisiä kuin sinä löytyy todella paljon - usko pois! Kerro jotain mikä tekee sinusta erikoisen :)
M48
Nörtit ovat keskimääräistä älykkäämpiä ja lukeneempia. Korkeampi älykkyys tarkoittaa parempaa mielikuvitusta. Keksivät semmoisia pervouksia, jotka tyhmemmille ei tule edes mieleen. Ja ovat lukeneet enemmän toisten keksimistä pervouksista ja luulevat vielä, että ne ovat jokin normi.
Kiva juttu sinänsä.
hm kirjoitti:
Nörtit ovat keskimääräistä älykkäämpiä ja lukeneempia. Korkeampi älykkyys tarkoittaa parempaa mielikuvitusta. Keksivät semmoisia pervouksia, jotka tyhmemmille ei tule edes mieleen. Ja ovat lukeneet enemmän toisten keksimistä pervouksista ja luulevat vielä, että ne ovat jokin normi.
Kiva juttu sinänsä.
Hyvin tuossa kiteytit nörttitytön tiedonjanon versus "tyhmän tytön" siiderin himon.
Viimeinen kappale oli todella outo, nimittäin lukemallahan normit nimenomaan selviävät - kuinkapas muuten?
M48
No olen aina kyseenalaistanut kaiken - ihan kaiken. Enkä koskaan ole alistunut -paitsi jos olenkin TAHTONUT - yhdelekään miehelle. Hankkinut omat ansioni, hankkinut miehenkin jonka halunnut, ja taas - kovinkin epäsovinnaisesti! Ei ole rakennekynsiä, ei silmäripsiä eikä edes muuta kuin rehottavat kulmakarvat, omat ovat. Yksikään mies ei kävele mun yli - ellen tahdo niin.. olen siis nainen. Ja sain kasvatuksen juuri näin ja niin kasvatin tyttären ja pojan myös.
terkuin 12/15
Kovin oli ulkonäkökeskeinen luonnehdinta vaikka muuta väittäidit. Et liene auditiivinen lain? Se on puute ihmisessä.
M48
Vierailija kirjoitti:
Kovin oli ulkonäkökeskeinen luonnehdinta vaikka muuta väittäidit. Et liene auditiivinen lain? Se on puute ihmisessä.
M48
Ei, mutta täällä painotus oli ettei voi olla ns viehättävä. Jaa - no en haluakkaan olla ns. viehätättävä, mutta kukin saanut sen ulkonäön minkä saanut. Siinä mielessä kukin samassa saanu minkä saanut!
Äly on aina ollut minulle ykkönen. Ja olen siis todellakin seksipeto, vaikka toistaisinkin itseäni. Se on mulle se juttu, elämän nälkä. Useimmat muut pitävät sitä pahana naiselle. Itselle en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ei, mutta täällä painotus oli ettei voi olla ns viehättävä. Jaa - no en haluakkaan olla ns. viehätättävä, mutta kukin saanut sen ulkonäön minkä saanut. Siinä mielessä kukin samassa saanu minkä saanut!
Äly on aina ollut minulle ykkönen. Ja olen siis todellakin seksipeto, vaikka toistaisinkin itseäni. Se on mulle se juttu, elämän nälkä. Useimmat muut pitävät sitä pahana naiselle. Itselle en.
Pidät itseäsi älykkäänä mutta tässä rakennat korrelaatiota viehättävyyden ja ulkonäön välille?
- Oma puolisoni rakastui ääneeni; puhuimme jazzista ja beat-sukupolven lavarunoudesta.
M48
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai että mies jolla on iso kalu on aina hyvä sängyssä.
Eikö toi ole ihan yleisesti tiedossa oleva asia, että nörtit ja ernut on pervoja kinkyjä ja kiltit tytöt villejä sängyssä?
Ja kauniit tylsiä.
Mulla on yksi ”nörtti” kaveri, siis semmonen ns. outo nörtti gamer girl, ja sen jutut on kyllä ihan omalla levelillä.
Hän on esim. näyttänyt minulle kuvia, joissa pakottaa miehen nussimaan pumpattua aasia pussi päässä perseeseen, ja saattaa lähettää yhtäkkiä kuvaviestin pillustaan johon on laitettu häppäreiden väliin joku mansikka tai vaahtokarkki.
Siis sillain huvikseen vaan, tyyliin ”mitä kuuluu” ja joku vaahtokarkkipillukuva.
Muut kaverit on enemmän tai vähemmän perinteisen kauniita eikä mitenkään nörttejä tai outoja, ja niiden seksuaalisuuskin vaikuttaisi olevan ihan perussettiä.