Kannattaako yhden hengen taloudessa suosia kaupan alennustuotteita,
jotka parasta ennen pvm:n lähestyessä ovat -30%.
Kommentit (8)
Itse ostan aina leipää -30% lapulla ja pistän pakkaseen:)
Eikä vaan yhden hengen ja useamman ihmisen talouden myös!
Kannattaa sellaisissa tuotteissa, jotka ehdit käyttää ennen kuin menevät pilalle. Itse esimerkiksi ostan alennusmerkittyjä lihoja ja mm. jogurtteja ja rahkoja, sillä tiedän ehtiväni valmistaa tai syödä ne. Leikkeleitä leivän päälle taas en uskalla ostaa, sillä en ehtisi syödä paketista kuin muutaman siivun ennen viimeistä käyttöpäivää.
Kannattaa. Kaikki tarjoukset ja alennukset on kotiinpäin. Tavallisesti suosin Lidliä, juoksen myös muualla tarjousten perässä (en osta muuta kuin ne tarjoustuotteet)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:14"]
Kannattaa sellaisissa tuotteissa, jotka ehdit käyttää ennen kuin menevät pilalle. Itse esimerkiksi ostan alennusmerkittyjä lihoja ja mm. jogurtteja ja rahkoja, sillä tiedän ehtiväni valmistaa tai syödä ne. Leikkeleitä leivän päälle taas en uskalla ostaa, sillä en ehtisi syödä paketista kuin muutaman siivun ennen viimeistä käyttöpäivää.
[/quote]
Se päivämäärä siinä paketissa ei tarkoita, että tuote on pilalla sen päivän jälkeen, käytä niitä aistejasi!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:14"]
[/quote]
Se päivämäärä siinä paketissa ei tarkoita, että tuote on pilalla sen päivän jälkeen, käytä niitä aistejasi!
[/quote]
Käytän joo, maitotuotteita syön ihan mielelläni parasta ennen -päivämäärän jälkeen, mutta lihatuotteita en mielelläni syö viimeisen käyttöpäivän jälkeen.
kannattaa sillä ruoka on kallista.