Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko nähnyt miehen itsetyydyttävän ?

Vierailija
02.03.2014 |

Oliko oma vai joku muu mies ?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies. Usein olen nähnyt

Vierailija
2/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mieheni masturboivan. Eikö jokaisessa normaalissa suhteessa kokeilla eri asioita, esim. katsellaan toisen itsetyydytystä? Ai, mutta av:lla seksi olikin vain yhdyntää.

Ihanan lähetyssaarnamaista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:56"]

Oma mies. Usein olen nähnyt

[/quote]sama

Vierailija
4/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän Pena nyt masturboimaan jollain muulla materiaalilla ja jätä tämä palsta rauhaan, kiitos.

Vierailija
5/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 12-vuotiaana bussilla menossa jonnekin, kun pysähdyttiin valoihin. Siihen viereen ajoi auto ja katsoin sinne autoon sisälle. Huomasin että siinä näkyi miehen jalat ja sillä oli kädessään oma vehje jota se runkkaili. Viereisellä penkillä oli kasa paperia.

Olin juuri heräämässä seksuaalisesti ja tämä oli se ensimmäinen kerta kun näin peniksen "livenä", vaikkakin ikkunan läpi jne., mutta silti. Se kuva on piirtynyt mieleen ja muistan sen elävästi vielä näin 14 vuoden jälkeenkin.

Tämä siis ainoa kokemus kun olen nähnyt livenä miehen masturboivan oman mieheni/poikaystävän lisäksi.

Vierailija
6/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen ja eksien tietysti useasti. Lisäksi olen törmännyt muutamaan otteeseen näihin itsensäpaljastajarunkkareihin, jotka saavat jotain kicksejä puuhailusta yleisellä paikalla. Kerran metrossa, kerran kaupungilla pienessä lounaissuomalaisessa kaupungissa ja kerran Tukholmassa.

Vierailija
7/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:23"]

Oman miehen ja eksien tietysti useasti. Lisäksi olen törmännyt muutamaan otteeseen näihin itsensäpaljastajarunkkareihin, jotka saavat jotain kicksejä puuhailusta yleisellä paikalla. Kerran metrossa, kerran kaupungilla pienessä lounaissuomalaisessa kaupungissa ja kerran Tukholmassa.

[/quote]

Ja tarkennan nyt vielä, että ainakaan mulle harva asia on epäeroottisempi kuin vieras mies vetämässä käteen. Lähinnä säälittää.

Vierailija
8/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen tietenkin. Lisäksi joitakin pensasmasturbaattoreita harrastuksensa parissa nakurantojen liepeillä.

Vierailija
9/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo

Vierailija
10/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:23"]

[/quote]

Ja tarkennan nyt vielä, että ainakaan mulle harva asia on epäeroottisempi kuin vieras mies vetämässä käteen. Lähinnä säälittää.

[/quote] Entäs sitten vieras nainen masturboimassa? Sekö vetoaa enemmän heteronaiseen?

-Mies 28v-

Vierailija
11/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime yönä näin unta yhdestä vanhasta poikaystävästä masturboimassa, oli aika kuuma uni mutta onneks vaan unta ja heräsin oman kullan vierestä.

Meillä runkkailu kuuluu osana seksielämää, sitä voidaan harrastaa yhdessä tai erikseen.

Vierailija
12/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei livenä

Vierailija
13/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenkin.

kaikki kolme miesystävää olen nähnyt runkkailemassa monia kertoja. ensimmäisen poikaystäväni näin runkkaamassa, ilman että hän tiesi että olen paikalla.

sitten on ollut näitä että olen saanut kaverin kiinni vemppailemassa. ja julkisesti runkkailevia tyyppejä nähty myös.

Vierailija
14/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ja mulla on ikää jo 49v

Vierailija
15/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen.

Vierailija
16/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt oman miehen useasti ja aikaisempia kumppaneja.

Vierailija
17/32 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt viimeksi nykyisessä suhteessani. Ovulaatiopäivänä kun kumeja ei ollut saatavilla, mies nuoli pilluani samalla kun hoisi itsensä loppuun vetämällä käteen. Se oli aika kiihottavaa.

Vierailija
18/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai

Vierailija
19/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:21"]

Olen nähnyt sekä omien miesten että muiden miesten vetävän käteen mun ollessa paikalla.

[/quote]

missä oikein liikut ?

Vierailija
20/32 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:18"]

Olen nähnyt viimeksi nykyisessä suhteessani. Ovulaatiopäivänä kun kumeja ei ollut saatavilla, mies nuoli pilluani samalla kun hoisi itsensä loppuun vetämällä käteen. Se oli aika kiihottavaa.

[/quote]

Meillä harrastetaan samaa! Todella kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi