Nainen oletko nähnyt miehen itsetyydyttävän ?
Kommentit (32)
EN ole nähnyt vaimoni tyydyttävän koskaan vaikka olen pyyttänyt niin onnistu.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:29"]
EN ole nähnyt vaimoni tyydyttävän koskaan vaikka olen pyyttänyt niin onnistu.
[/quote]
:(
Minä tyydytän itseäni useinkin samalla kun mies katselee ja runkkaa, samoin saatetaan panemisen välissä kosketella itseämme "muuten vaan". Jotenkin ihan luonnostaan minulla aina tullut tuo, että jos mies ei sinne minun värkkiini sillä hetkellä kesken seksiä koske, niin kosken sitten itse :D Samoin toimii mies.
Teidän ukkomiehet runkkaa täällä kaikkien katsottavana : livechat.fi
En ymmärrä miksi teidän, parisuhteessa olevat!, miehet runkkaa?!
Olen nähnyt sekä omien miesten että muiden miesten vetävän käteen mun ollessa paikalla.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:19"]
[/quote]
Ilmeisesti et tyydytä miestäsi tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:19"]
[/quote]
No meillä seksisessiot ei ainakaan koostu pelkästä "pippeli sisään pimppaan ja pari vetoa"-tuokiosta. Eli kumpainenkin saattaa siinä jossain välissä sormeilla omaakin värkkiään. Ihan siksikin, että kumppani tykkää sitä katsella.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:11"]
Olin joskus 12-vuotiaana bussilla menossa jonnekin, kun pysähdyttiin valoihin. Siihen viereen ajoi auto ja katsoin sinne autoon sisälle. Huomasin että siinä näkyi miehen jalat ja sillä oli kädessään oma vehje jota se runkkaili. Viereisellä penkillä oli kasa paperia.
Olin juuri heräämässä seksuaalisesti ja tämä oli se ensimmäinen kerta kun näin peniksen "livenä", vaikkakin ikkunan läpi jne., mutta silti. Se kuva on piirtynyt mieleen ja muistan sen elävästi vielä näin 14 vuoden jälkeenkin.
Tämä siis ainoa kokemus kun olen nähnyt livenä miehen masturboivan oman mieheni/poikaystävän lisäksi.
[/quote]
Miten tää kuulostaa enemmän jonkun setämiehen märältä päiväunelta kuin todelliselta tarinalta? Tunnusta pois, sä olet oikeasti itse tuo autorunkkari, joka toivoo jonkun 12 v. tytön nähneen sun runkkailusi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:23"]
Oman miehen ja eksien tietysti useasti. Lisäksi olen törmännyt muutamaan otteeseen näihin itsensäpaljastajarunkkareihin, jotka saavat jotain kicksejä puuhailusta yleisellä paikalla. Kerran metrossa, kerran kaupungilla pienessä lounaissuomalaisessa kaupungissa ja kerran Tukholmassa.
[/quote]
Ja tarkennan nyt vielä, että ainakaan mulle harva asia on epäeroottisempi kuin vieras mies vetämässä käteen. Lähinnä säälittää.
[/quote] Entäs sitten vieras nainen masturboimassa? Sekö vetoaa enemmän heteronaiseen?
-Mies 28v-
[/quote]
Miksi sitä pitäisi kiihottua kenenkään runkkailusta?
En muita kuin mieheni. Pari kertaa kuukaudessa saatan pyytää miestäni runkkaamaan ja katselen vieressä, musta se vaan näyttää niin kiihottavalta. Muutenkin hellittelyhetkiimme kuuluu itsensä koskettelu ja teemme niin omissa oloissammekin. Miksi ei?