Miten nainen voi saada suuseksistä orgasmin?
En ole koskaan saanut :( Emätinorkkuja saan. Yhdyntä tuntuu hyvältä, suuseksi ei oikein miltään.
Kommentit (40)
Ehkä siten, jos klitoris sijaitsisi kitalaessa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:22"]
Saan mutta se riippuu miehestä. Kaikki ei osaa.
[/quote]
Ja vaikka osaisikin, siis teknisesti, niin harva mies malttaa jatkaa sitä tarpeeksi kauan. Useimmat lopettaa kesken kaiken just siinä vaiheessa kun oikeesti pitäisi vaan "jaksaa" jatkaa ja siksi lopputulemana koko suuseksi vaan vituttaa.
Mutta suihin pitäisi kyllä jaksaa ottaa loputtomiin.
[/quote]Ehkä toi selittää meidän pitkän liiton 20v, jaksan nuolla loppuun. ; )
M40
Taitolaji tuokin, ei kaikki miehet osaa. Muutama loistava sattunut kohdalle :)
Kyllä saan joka kerta ja varsin nopeasti. A<3
En voi muuta kuin ihmetellä joidenkin kirjoittajien ahdasmielisyyttä. Siis kun puhutaan (naiselle) annettavasta suuseksistä, niin vastaan tulee todella järkyttäviä kommentteja. Joku sanoo ettei ymmärrä ollenkaan sellaista ´´touhua.´´ Toinen sanoo että sehän on ihan ´´hullujen hommaa.´´ Totuushan on kuitenkin se, että jotkut naiset laukeavat kertakaikkiaan vain ja ainoastaan suuseksillä. On se vaan niin kummaa että joidenkin päähän ei meinaa millään mahtua että me ihmiset olemme tässkin asiassa niin kovin erilaisia. Myös omalle kohdalleni on sattunut muutamia sellaisia naisia, (joidenka kanssa muuten seurustelin pitempäänkin), ja he laukesivat vain ja ainoastaan suuseksillä. Ja voin vakuuttaa että tein sen ihan mielelläni/vapaaehtoisesti! Olenkohan ollut peräti onnekas, koska kaikki tapaukset ovat maistuneet suorastaan hyvälle, ja kiihottavalle! Elikkä herätkääpäs te viimeisetkin ahdasmieliset jo sieltä perunakellareista, ja lukekaa jo viimeinkin jotain muutakin kuin paikallisia sanomalehtiä!
Miehenä suhtaudun hyvin avoimesti siihen, että kuinka nainen saa orgasmin: elikkä suurin osa naisista saa klitta orkun, kun taas huomattava ´´vähemmistö´´ laukeaa pelkästään yhdynnällä! Eräs entinen tyttö ystäväni laukesi vain ja ainoastaan niin, että hän istui sohvalla, jalat koukussa/levällään, ja meikäläinen sai onnellisena nuoleskella märkää pimppiä/klittaa -niin että laukeaminen tulikin jo muutamassa minuutissa! Luulisi että nämä sivustotkin jo antavat sellaisen kuvan, että (naisen) orkku tulee todella monella tapaa! Tuo ei tietenkään ollut mikään moite, vaan pelkästään toteamus! Onneksi olen aina hyväksynyt naisten erilaisuuden: elikkä jokainen nainen saa laueta tasan ja tarkkaan niillä keinoin mikä kullekin sopii!
Riippuu miehestä! Onneksi nykyinen osaa nuolla, tulen aina.
Mä en saa suuseksissä enkä sormilla enkä emätinorgasmia. Ainoastaan klitorisorgasim sillointällöin yhdynnässä
Minä saan vain suuseksissä. Miehen pitää imeä napakasti klitoristani, nuoleminen tai kielen työntäminen sisälle ei tunnu juuri miltään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:23"]Mä en saa suuseksissä enkä sormilla enkä emätinorgasmia. Ainoastaan klitorisorgasim sillointällöin yhdynnässä
[/quote]
tumpelo mies?
No jos mies ei tiedä mikä ja missä on klitoris. Tai et itsekään tiedä?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:22"]
Saan mutta se riippuu miehestä. Kaikki ei osaa.
[/quote]
Ja vaikka osaisikin, siis teknisesti, niin harva mies malttaa jatkaa sitä tarpeeksi kauan. Useimmat lopettaa kesken kaiken just siinä vaiheessa kun oikeesti pitäisi vaan "jaksaa" jatkaa ja siksi lopputulemana koko suuseksi vaan vituttaa.
Mutta suihin pitäisi kyllä jaksaa ottaa loputtomiin.
Ap:llä on ehkä "highly sensitive clitoris". Googleta aihetta, itse koin ns. valaistumisen, kun kuulin tästä
No eipäs vituta, kun sillä mö ainakin tulen alle minuutissa. Yhdynnässä en ole koskaan tullut.
Me vedettiin viimeeks vähän poretta ni jaksoin opettas kolme tuntia ja oli ihan mahtavaa kun oppi tekniikan.
Mä saan orgasmin vain suuseksillä.Mies nuolee klitorista ja samalla laittaa pari sormea sisään.
Olin 6 vuotta ilman suuseksiä. Viimeisin eksäni ei sitä antanut, eikä halunnut opetella. Nykyinen rakastajani osaa kielihommat(kin). Olen taivaassa, jälleen. Viimeksi hänen kanssaan sain 6 kertaa, 2 kertaa nuolemalla, 3 kertaa yhdynnässä ja kerran tulin sormilla. Hän sai kerran :) Mitä tästä opin - heti mies vaihtoon jos ei osaa nuolla. Oli niin tuskaa tuo 6 vuotta kaivata suuseksiä.