Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön raskaana ihan rajattomasti, koska

Vierailija
02.03.2014 |

olen tottunut normaalisti säännöstelemään syömisiäni sen mukaan, miten paksulta vyötärö tuntuu ja on niin, että vyötärönympäryksen on pysyttävä alle 70cm. Nyt kun maha on tankki joka tapauksessa, en pysty mitenkään rajoittamaan syömisiäni. Painoa on tullut nyt rv 34 mennessä n. 14 kg...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin raskausaikana lähes 20kg (alku noin 50--> 68 viimeinen punnitus) ja en todellakaan rajoittanut syömisiäni muuten kuin sokerin ja huonojen rasvojen osalta. Niitäkin söin välillä reippaasti jos oikein teki mieli :) syntyi terve, 3,5-kiloinen vauva ja imetys onnistui täydellisesti. En todellakaan vähättele painonnousun merkitystä tuossa asiassa. Laihduin puolessa vuodessa takaisin omiin mittoihini ja vähän alle, maito onneksi ei sentään loppunut.

Vierailija
22/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja syö vaan jos siltä tuntuu. No niin tein minäkin ja nyt olis vaan 20kg puotettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma, mätin minäkin ruokaa holtittomasti tässä raskaudessa. LähtöBMI vajaa 22. Silti lihoin samat 20 kg kuin edellisellä kerralla ruokailuja rajoittaen. Viimeksi paino tippui yli kilon viikossa imettäessä kunnes olin teinivuosien kiloissa ja älysin alkaa mättää ekstraherkkuja. Tällä kertaa aloitin leivosten vetämisen ajoissa kun paino tippui samaa tahtia kotiruuan ahtamisesta huolimatta. Onpas kiva kun nyt jaksaa liikkua, ei pyörrytä ja maito riittää paremmin. Onneksi on tätä vararavintoa lanteilla, muutenhan minä kuihtuisin. Outoa, ilman imetystä olen kyllä mallia "joka suklaapatukka jää persuksiin" eli painonhallinta vaatii työtä.

Vierailija
24/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:48"]

Tuo kilomäärä kertoo, ettet syö rajattomasti terveellistä ruokaa. Alapeukku siitä.

[/quote]

No eipä olla neuvolassa puututtu painonnousuuni kertaakaan eikä kehotettu syömään vähemmän.

ap

[/quote]Minulla puututtiin painonnousuun ja oli hyvä että puuttuivat koska tuli raskausajan diabetes ja jätin laakista kaikki herkut pois.

Vierailija
25/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:58"]No ei mulle mitenkään enää 30 kg ehdi tulla. Ja varmasti synnytyksen jälkeen alkaa löysä ja/tai pömpöttävä maha ahdistaa taas siinä määrin, että hankin sen alle 70cm vyötärön taas melko nopeassa aikataulussa.

ap

[/quote]

No mikä sun ongelma nyt oikeastaan sitten on!? Maailman turhinta itsensä ylentämistä taas...

[/quote]

Mun ongelma on se, että mua ärsyttää se yleinen asenne, että muka raskaanakin pitäisi rajoittaa syömisiään, ettei vain kiloakaan pääse lihomaan :D

ap

[/quote]Syömällä terveellistä ruokaa ei liho ja liikkuu myös. Ei vauva tarvi pullaa, kääretorttuja, sipsejä yms vaan terveellistä ruokaa, marjoja, hedelmiä jne

Vierailija
26/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:58"]

No ei mulle mitenkään enää 30 kg ehdi tulla. Ja varmasti synnytyksen jälkeen alkaa löysä ja/tai pömpöttävä maha ahdistaa taas siinä määrin, että hankin sen alle 70cm vyötärön taas melko nopeassa aikataulussa.

ap

[/quote]  Huomaat että ei ahdista koska sitä puuhaa on niin paljon kun vauva on. Vielä kun imettää niin sitä laihtuu luonnostaan ellei ala mättään roskaa sisuksiin. 

[/quote]

Taas yleistystä, kaikki ei todellakaan laihdu imettäessä. Minulla paino tyssäsi muutaman kilon jälkeen ja tilalle tuli hormoniturvotusta mm. käsivarsiin ja jenkkakahvoihin, vaikka treenaan äärettömän kovaa treeniä 1,5h viikossa plus muu liikunta päälle. Pöhöt lähti vasta, kun imetys loppui.

[/quote]Ei sitä tarvitse itseä tarkkailla jos muutama ylimääräinen kilo on, liikkua voi vauvankin kanssa, vauva vaunuihin ja menoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän