Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kaikki energia menee työhön

Vierailija
09.11.2020 |

Vapaalla toipuu ja nukkuu. Parisuhteelle ei jää mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Onneksi ei ole tosin puolisoa. Nykyajan työelämä on nini kovaa etten mitenkään pystyisi sen ohella mihinkään läheisiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
2/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näin korona aikana sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
4/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipukaa yhdessä?

Vierailija
5/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies käyttää ison osan ajastaan töihin ja treeniin. Olisi kurjaa jos en olisi tiennyt tätä etukäteen, ja onneksi mies treenaa sen verran että energiaa riittää sitten kotiinkin sen vähäisen ajan mitä aikaa on.

Vierailija
6/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin. Onneksi ei ole tosin puolisoa. Nykyajan työelämä on nini kovaa etten mitenkään pystyisi sen ohella mihinkään läheisiin ihmissuhteisiin.

Onneksi omassa parisuhteessani molemmat käy töissä ja ymmärtää mitä se vaatii ja se parisuhde on sitä yhdessä toipumista ja nukkumista. Yhdessä makoillaan sohvalla, takka palaa ja saa vaan olla, eikä tarvitse täyttää kalenteria pakkokivalla parisuhde tekemisellä.

Vierailija
7/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omassa parisuhteessani molemmat käy töissä ja ymmärtää mitä se vaatii ja se parisuhde on sitä yhdessä toipumista ja nukkumista. Yhdessä makoillaan sohvalla, takka palaa ja saa vaan olla, eikä tarvitse täyttää kalenteria pakkokivalla parisuhde tekemisellä.

Samalla tavalla se yhteisen vapaa-ajan voi käyttää vaikkei toinen käy töissäkään ;)

Vierailija
8/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni. Olen se osapuoli, jonka energia menee töihin ja töiden ohessa opiskeluun. Mutta on pakko. Juuri viime viikolla tuli työeläkeote ja se oli karua luettavaa. Parasta toivoa, että töitä ja terveyttä riittää, muuten on edessä kovin kapeat eläkevuodet.

Vierailija
9/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joko tekee töitä tai puhuu töistä ja mun on "pakko" kuunnella, tai muuten tulee riita. En osaa neuvoa miestä mitenkään, koska en hänen alastaan tarpeeksi ymmärrä, joten olen vain hiljaa ja nyökyttelen. Omat juttuni eivät miestä kiinnosta, ärsyyntyy vain jos häiritsen. Sitten kun höpöttelen kavereiden kanssa, mies suuttuu koska en puhu hänelle. En voi ymmärtää.

Vierailija
10/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies joko tekee töitä tai puhuu töistä ja mun on "pakko" kuunnella, tai muuten tulee riita. En osaa neuvoa miestä mitenkään, koska en hänen alastaan tarpeeksi ymmärrä, joten olen vain hiljaa ja nyökyttelen. Omat juttuni eivät miestä kiinnosta, ärsyyntyy vain jos häiritsen. Sitten kun höpöttelen kavereiden kanssa, mies suuttuu koska en puhu hänelle. En voi ymmärtää.

Aika hankalalta kuulostaa yhdessäolo.

Vierailija
11/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivät?

Vierailija
12/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin vahva intohimo, olisi parasta etsiä kumppani samalta alalta.

Vierailija
13/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa.. ja olettaa, että minulla ei ole omaa elämää ja omia ajattelemisen aiheita ilman että hän syöksyy kertomaan jotain päivänpolttavaa työjuttua. Myös hänen huumorinsa ja kaikki kiinnostukset liittyy työhön. Ole mustasukkainen hänen pomolleen koska mies kuuntelee mieluummin häntä kuin minua.

Vierailija
14/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa.. ja olettaa, että minulla ei ole omaa elämää ja omia ajattelemisen aiheita ilman että hän syöksyy kertomaan jotain päivänpolttavaa työjuttua. Myös hänen huumorinsa ja kaikki kiinnostukset liittyy työhön. Ole mustasukkainen hänen pomolleen koska mies kuuntelee mieluummin häntä kuin minua.

Kohta pan€e pomoa.

Vierailija
15/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksei synny lapsia! Pariskunnat yhdessä toipuvat työpäivistä niin ei siihen kuvioon oikein lapset mahdu. Ja se on viisas päätös, koska silloin ei voimavaroja lapsiin riittäisikään, eikä se olisi oikein kenellekään.

Vierailija
16/23 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on häiriintynyt yksilö niin ei siinä llautapelikään kiinnosta.

Vierailija
17/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa heti aamusta chattailla pomon kanssa kun olen vielä unen jälkeen herkkä ja haluaisin halailla.

Vierailija
18/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkaa heti aamusta chattailla pomon kanssa kun olen vielä unen jälkeen herkkä ja haluaisin halailla.

Nyyh naislapsi herkkänä

Vierailija
19/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen naisena miesvaltaisella alalla, ja kun päivätöikseen hakkaa päätä seinään niiden saatanan autistien kanssa, niin olisi suorastaan painajaismaista jos tuota samaa paskaa jatkuisi vielä kotonakin.

Vierailija
20/23 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteistä aikaa aamulla ja illalla. Aamulla mies keittää kahvit ja illalla menemme ajoissa nukkumaan. Muuten tulisi päivällä liian ikävä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän