Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkaisko kukaan mun kanssa vähähiilariselle?

Vierailija
02.03.2014 |

Tavoitteena 5-7kg painon pudotus ja nollakunnosta 2krt viikossa liikkumiseen???? Olen 165cm, 68kg ja 40v. Olen ihrakasa ja inhoan itseäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen raakaravintoa, jossa hiilihydraatit pidetään suht matalana, jonkun verran kuitenkin kertyy kasviksista ja marjoista. Paljon raaka pähkinöitä, siemeniä, smoothieita, raakasuklaata jne.

Paino tippunut 8kg ja diabetes 2 hoitui pois 5 viikossa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silmät on kirkastuneet, näkö parantunut ja iho on nyt täysin virheetön. Paljon enemmän energiaa nyt! :)

Vierailija
4/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimekeväänä atkinssilla ja se toimi hyvin, mutta.. Tämän kuurin seurauksena hiuksia lähti todella paljon, pitkä tukka oheni puolella. Kilot myös tulivat nopeasti taisin korkojen kera kun kyllästyin rasva liha ruokavalioon ja halusin lisätä hiilareita. Maanantaina aloitan dietin ja lenkkeilyn mutta järkevämmin, tavoitteena pysyvä painonpudotus.

Vierailija
5/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Atkinsilla lähti hiuksia niin epäilen että ruokavaliosi on ollut monipuolinen ja sisältänyt tarpeeksi luonnollisia rasvoja? Esim mantelit, pähkinät, siemenet, luomuvoi jne. Atkinsilla pitää myös muistaa vihreät kasvikset ja marjat.

Vierailija
6/7 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 01:10"]

Tavoitteena 5-7kg painon pudotus ja nollakunnosta 2krt viikossa liikkumiseen???? Olen 165cm, 68kg ja 40v. Olen ihrakasa ja inhoan itseäni.

[/quote]

Voisin seuraksi tulla, jos tiedät mitä on vhh ja mitä syöt ja miksi.

Vierailija
7/7 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap???