Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempien itsekkyys

Vierailija
02.03.2014 |

Tuntuu, että vanhempien itsekkyys on lisääntynyt. Vai miltä teistä tuntuu? Lapset hoitoon vaikka itsellä olisi vapaata. Lapset hoitoon tuttaville ja itse lomalle. Itse ostetaan herkkua ja kun tulee puhe lapsille saman ostamisesta Se onkin liian kallista. En kehtaisi kyllä sitten itsekään mättää. Itse käydään syömässä jossain, mutta ei viedä lapsia koskaan kun sitten onkin liian kallista...jne

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän näitä ja paljon. Mulle naureskellaan kun "tuhlaan" lapsiini. Ostan siis kausittain ja välillä useammin (jos tarve) uudet kengät jotka ovat yleensä vikingit tai superfitit joskus muita esim kesällä ollut jotain adidaksen tossuja. Samaten ostan talvihaalarit uusina joka vuosi jottai tiedän ettei niissä tule kylmä tai kastuta. Olen siis kaveripiirissäni naurun aihe kun itse kuljen jo toista talvea samoissa kengissä ja lapsille on ostettu tänä talvena jo yhteensä 5 paria uusia kenkiä (jalat kasvaneet hurjasti).

Mun logiikalla voin kulkea vaikka 20vuotta samoissa kengissä jos ne vaan pysyy ryhdissään ja ovat ehjät. Nyt käyttämäni nahkakengät ovat ihan uudenveroiset ja menevät varmasti vielä monta talvea. Lasten jalka kun kasvaa niin pahimmillaan voi joutua ostamaan parin kuukauden välein uudet. Kasvaessa se jalka muovaantuu ja mielestäni jalat on yksi tärkeimmistä sijoituskohteista joita ihmisessä on, niiden kun tarvitsee kantaa ihmistä koko elon ajan.

Äh, anteeksi purkaus....ihmetyttää vaan nämä lapset hoitoon jok vkl vanhemmat jotka kulkee uusissa merkki vaatteissa ja lapset saa kirppiksiltä kengätkin. Jos ei viitsi huolehtia niin jättäis tekemättä!

Vierailija
2/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Lapsetkin voivat mainiosti käyttää välillä serkun tai sisaruksen vanhoja varusteita. Sinun toimintatapasi kuulostaa tosi oudolta, tavan vuoksi ostamiselta. Meillä ostetaan sitä mitä tarvitaan eikä katsota mitä kaverit sanovat. Toki yläkoululaiset ovat tarkkoja merkeistä mutta en liioittele niissä. Kaikkea ei saa mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys alkoi silloin kun nämä suuret ikäluokat tuli aikuisiksi ja vanhemmiksi. Mummo vanhainkotiin ja lapset päivähoitoon. Nyt ollaan tulossa pois päin pahimmista laitosajoista.

Vierailija
4/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ostan uuden kiukaan tai korjautan auton tuulilasin, onko se itsekästä? Silläkin rahalla saisi 10 Hollisterin hupparia lapselle.

Vierailija
5/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä olla niin päin että kakarat on itsekkäitä. Pitää saada uusimmat ja hienoimmat puhelimet ja läppärit sekä merkkivaatteen, eikä vanhemmilla ole varaa ostaa itselle juuri koskaan mitään.

Vierailija
6/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:53"]Huoh. Lapsetkin voivat mainiosti käyttää välillä serkun tai sisaruksen vanhoja varusteita. Sinun toimintatapasi kuulostaa tosi oudolta, tavan vuoksi ostamiselta. Meillä ostetaan sitä mitä tarvitaan eikä katsota mitä kaverit sanovat. Toki yläkoululaiset ovat tarkkoja merkeistä mutta en liioittele niissä. Kaikkea ei saa mitä haluaa.

[/quote]

Jos minuun viittasit niin kirjoitin vain kengistä ja talvihaalareista. Sisävaatteet ja välikausivaatteita (paitsi kurahousut) ostan käytettynä koko ajan. Suurin osa sisävaatteista onkin kierrosta tulleita kun niissä ei tarvitse olla teknisiä ominaisuuksia. Terv. Kolmonen

Vierailija
7/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 11:53"]Huoh. Lapsetkin voivat mainiosti käyttää välillä serkun tai sisaruksen vanhoja varusteita. Sinun toimintatapasi kuulostaa tosi oudolta, tavan vuoksi ostamiselta. Meillä ostetaan sitä mitä tarvitaan eikä katsota mitä kaverit sanovat. Toki yläkoululaiset ovat tarkkoja merkeistä mutta en liioittele niissä. Kaikkea ei saa mitä haluaa.

[/quote]

Jos minuun viittasit niin kirjoitin vain kengistä ja talvihaalareista. Sisävaatteet ja välikausivaatteita (paitsi kurahousut) ostan käytettynä koko ajan. Suurin osa sisävaatteista onkin kierrosta tulleita kun niissä ei tarvitse olla teknisiä ominaisuuksia. Terv. Kolmonen

Vierailija
8/8 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perheestä. Osassa toimitaan kuten kuvailet, osassa taas päinvastoin tai siltä väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi