Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Hollywood-tähdet ja supermallit ym syömishäiriöisiä ja aina dieetillä?

Vierailija
09.11.2020 |

Sitä olen pähkäillyt että vahtivatko supertähdet tuskissaan jokaista suupalaa ja noudattavat jos jonkinlaisia dieettejä kilot "kurissa" pitääkseen? Siis varmasti jotkut ovat luonnostaan tosi laihoja ja heille laihana pysyminen ei tuota hankaluuksia mutta mites niillä muilla? Onko elämä ankeaa ja syöminen häiriintynyttä? Entä miten koto-Suomessa vaikka näyttelijöiden parissa, onko kellään asiasta tietoa? jotenkin tulee mietittyä näitä kun mitä tahansa sarjaa tai leffaa katsoo kun toinen toistaan laihempia ovat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka ja pitkä ja syön mitä haluan. Toki todella harvoin sipsejä ja karkkia enkä syö aamiaista, mutta syön esim. pitsan joka viikko.

Vierailija
2/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston näkee ainakin paljon vaivaa itsensä eteen. Tilaa kai ruoat valmiina kotiin ja treenaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tähti on suoraan sanonut, että dieetti on jatkuvaa. Koko ajan pitää miettiä mitä syö ja treenata ahkerasti. Joku J-Lo esim. treenaa päivittäin monta tuntia.

Vierailija
4/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama tähti on suoraan sanonut, että dieetti on jatkuvaa. Koko ajan pitää miettiä mitä syö ja treenata ahkerasti. Joku J-Lo esim. treenaa päivittäin monta tuntia.

Aika ankeaa elämää... no ehkä se kaikki muu, mitä saa, on sitten sen arvoista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi