Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilialainen vahaus

Vierailija
26.07.2006 |

Eräs tuttavani kertoi käyneensä Brasiliassa vahauksella. Sanoi, että vaikka teki kipeää ei haittaa. Tuli selvää jälkeä nopeesti. Onko kenelläkään parempaa tietoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottuneesti nyppinyt pinseteillä (kaikki pois) jo monet vuodet, joten en sitä kipua edes ajatellut vahauksessa olevankaan. Se on tosi nopee kiskaisu, ja sen jälkeen vaan ihoa kihelmöi. Suosittelen!

Vierailija
2/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa ensimmäistä kertaa bikinialueen sokerointiin (body sugaring), joka on kuulemma hellempi vaihtoehto kuin brasilialainen. Ainakin Sokoksen kauneushoitolassa tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko vähän ahdistunut kun en haluaisi, että kukaan muu kuin oma mies tai itse koskee noihin häpyhuuliin ja peräreiän seutuville?

(No gynekologi ja kätilö jätettäköön laskuista pois)

Vierailija
4/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

si jossain nuoren ja timmin näköisen kosmetologiparan edessä selluketarat ojollaan ja karvarusina näkyvillä. Siis ihan hirveän nolo ajatus! Ja jos karvat otetaan vaan " vähän sinnepäin" niin meikäläinen on ainakin ihan apina vielä sen jälkeen.

Vierailija
5/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että ihan sama missä karva kasvaa hän sen kyllä poistaa. Eli ottaa b-rapunkin. Ainoa mistä ei ota on häpyhuulten sisäpuolelta. Sanoi että voi lyhentää muttei poistaa kun niillä on merkitystä bakteerien kannalta.

Vierailija
6/7 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan haluaisi olla muuten posliini, mutta häpyhuulten reunoissa on karvat! Hyi miltä se näyttäisi!!!!!

Vierailija
7/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä saakka, saa sen lähempänäkin. Käyn tutulla kosmetologillani säännöllisin väliajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän