Haluaisin puhua jonkun kanssa
Olisi kiva löytää joka samanhenkinen ihminen joka on pohtinut samoja juttuja kuin minäkin mutta miten löydän? Olen esim. kiinnostunut paranormaaleista asioista mutta tieteelliseltä kannalta ja netin keskustelupalstoilta yleensä saa kontaktin vain joihinkin new age -uskovaisiin jotka syö superfoodeja ja puhuu enkelten kanssa.
Kommentit (8)
Kai sää ymmärrät että tiede on kapea-alaista eikä
paranormaalia kokemusta saa haaviin nähtäväksi.
Se on eri ulottuvuudessa kuin jokin fysikaalinen ilmiö.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:16"]Kai sää ymmärrät että tiede on kapea-alaista eikä
[/quote] aivan!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:12"]Etsi skeptisiä ihmisiä. Vaikka Skepsis-ryhmästä.
[/quote]
Skeptikot ovat omaan makuuni liian epätieteellisiä. Hehän yleensä julistavat tapauksia joukkopsykoosiksi tai suokaasuksi sen kummemmin itse tutkimatta. Olen puhunut monenkin skeptikon kanssa ja kyllä ne nyt vaan on uskovaisia.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:16"]Kai sää ymmärrät että tiede on kapea-alaista eikä
[/quote]
Miten jokin ilmiö voisi olla tieteen ulottumattomissa? En ymmärrä mitä tarkoitat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:11"]
Olisi kiva löytää joka samanhenkinen ihminen joka on pohtinut samoja juttuja kuin minäkin mutta miten löydän? Olen esim. kiinnostunut paranormaaleista asioista mutta tieteelliseltä kannalta ja netin keskustelupalstoilta yleensä saa kontaktin vain joihinkin new age -uskovaisiin jotka syö superfoodeja ja puhuu enkelten kanssa.
[/quote]
Soita mulle! Numeron saat telepaattisesti :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:11"]
[/quote]
Soita mulle! Numeron saat telepaattisesti :)
[/quote]
Hah hah! :)
Kokeillaan...numerosi on... suuntanumero 040 55268710
Samaan ilmiöön törmäsin kun mua aikanaan kiinnosti nää jutut. Aiheen harrastajat leijui jossain sfääreissä ja Skepsiksessä oltiin taas ihan toisessa ääripäässä. Päädyin sitten roikkumaan Skepsiksen keskustelupalstalla pari vuotta kunnes lakkasi kiinnostamasta.
Etsi skeptisiä ihmisiä. Vaikka Skepsis-ryhmästä.