Noniin, 19-vuotias poikani tienaa enemmän kuin minä
Tietysti olen iloinen poikani puolesta, en minä sillä, mutta vähän hiljaiseksi vetää, että varastomies tienaa enemmän kuin lto yli kymmenen vuoden työkokemuksella.
Kommentit (24)
Sama juttu. 18v poikani tienaa enemmän varastossa kuin minä. Pojalla ei ole mitään aikaisempaa työkokemusta ja silti palkka on suurempi.
No, olen toki iloinen poikani puolesta. Samalla surullisena totean, ettei minun kannata käydä töissä vaan jäädä työttämäksi. Sentään kymmeniä vuosia työkokemusta, mutta kaupan ala on aivan persiistä.
Etkö voi kertoa miehellesi, että olet "sitoutumiskammoinen". Ainakin tajuaa että jos sinulle ei anna tilaa niin saatat karata kokonaan. Minulle ainakin tuollainen etämies suhde kelpaisi ihan mainiosti. Tuo nykyinen kyllä saattaa olla niin tottunut saavutettuihin etuihin, että voi olla hankalaa.
Noi on noita lapsuusajan neurooseja ja parannettavissa, mutta kestää niin kauan että tuo mies on vaihtunut jo muutamaankin kertaan. Kannattaa minusta käsitellä asia ammattilaisen kanssa. Ei seurustelun takia oman pääsi ja veronmaksukykysi takia. Voihan sinulla olla myös joku ADHD tms.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 18:33"]Me puhutaan siis pienipalkkaisesti ja siitä 5% vähemmän tienaavasta? Kuvittelin jotenkin että poika on perustanut pelifirman ja myynyt sen tai jotainn oikeaa :)
[/quote]
Pienipalkkaiset eivät tee oikeaa työtä? 5% on sitä enemmän mitä pienempi summa.
[/quote]
Joku oikeasti merkittävä summa enemmän kuukaudessa. Ei siis 100 euroa, vaan esimerkiksi 2000 euroa.
En tiedä millä laskutoimituksella 5% pienestä on enemmän kuin 5% siitä suuremmasta.
Hassua. Meille palkattiin juuri uusi sihteeri. Edellinen oli saanut kolme tonnia kuussa. Ajattelin tarjota uudelle 2900 että saa tinkiä sen siihen kolmeen tonniin ja kaikki on tyytyväisiä. Sitäkin pidän pienenä kun tuo sihteeri on aika "keskikentällä".
Yhtä kohtuu nuori YH mamma oli raakattu esitetäväksi minulle.
Luin edellisenä iltana vauvapalstaa ja miten epäsosiaalisia, pienimunaisia paskoja kaikki suomalaiset miehet ovat. Tajusin miten paljon naiset inhoavat miehiä. Harmitti, niin sen seurauksena päädyin maksamaan sille 2000 euroa kuussa. Nyt tajusin että olisi pitänyt maksaa vieläkin vähemmän.
Saa luvan kehua minua komeaksi ja isomunaiseksi + ottaa suihin niin nostan palkkaa tonnilla.
Antakaa alapeukalo kaikki jotka ovat samaa mieltä.