Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyitsitkö tekemään kalmasiivousta?

Vierailija
01.03.2014 |

Mikähän se tuntipalkka on?

En pystyis.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti työ olisi minulle helpompaa kuin puhelinmyynti tai lähihoitajan työ. Olen aika epäsosiaalinen ja tuossa hommassa se ei haittaisi. Olen tehnyt kaikenlaista monen mielestä ällöttävää kuten tyhjentänyt likakaivoja työkseni ja avannut kuolleita eläimiä kuolinsyyn selvittämiseksi. Pahoja hajuja oppii yleensä sietämään aika nopeasti. Jos joku haluaisi minut palkata, voisin kyllä lähteä tuotakin työtä tekemään, jonkunhan sekin pitää tehdä.

Vierailija
2/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeologian opiskelijana olen rapsutellut polttoroviotuhkaa ihmisluusilpusta ja kaivellut kallon hammaskuopista juurenpaloja irti, ja työpäivän päätteeksi niistänyt mustaa räkää (eli poltettua ihmistä nenässä) mutta silti tuoreet kuolleet inhottaisi mua liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
5/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestäis sitä hajua, muuten joo

Vierailija
6/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olis pienen pieniä veripisaroita jossain,

enempää en kestäis.

Vierailija
7/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se haju on varmaan aivan hirveä "tuoreeltaan". Olen tyhjentänyt sukulaisen asunnon, jossa kyseinen henkilö oli kuolleena maannut kolmisen päivää ennen löytämistä. Vaikka asuntoon oli tehty jokin siivous, jolla nuo hajutkin pitäisi poistua, niin yöh.. Suoja sai olla kasvoilla.

Vierailija
8/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se haju ja mitä siellä näkee..

Vierailija
9/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Todennäköisesti haju olisi mulle liikaa. Olen kuullut että kuollut ihminen haisee järkyttävältä. 

Vierailija
10/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä siivoojillahan on kunnon suojavarusteet ja hengityssuojat jne.

Oon pari kertaa nähnyt noita siivoojia ja jututtanut, kun olen miettinyt, että olisko musta siihen.

Ei ole.

Vierailija
11/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi koska on yrjörefleksi niin herkässä...tulisi vaan lisää sotkua ;)

Vierailija
12/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, koska teen sitä. Kaikkeen "tottuu" ei kyllä aina ole siistiä hommaa. Mutta jonkunhan se on tehtävä.

Vierailija
13/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Vierailija
14/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:54"]Pystyn, koska teen sitä. Kaikkeen "tottuu" ei kyllä aina ole siistiä hommaa. Mutta jonkunhan se on tehtävä.

[/quote]

Oliko alussa vaikeaa? Miten päädyit tuohon?

Vierailija
15/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena joo, se haju eniten pelottaisi. Muulta pystyy varmaan suojautumaan vaikka parilla kerroksella suojavarusteita, mutta haju pääsee varmaan läpi melkein mistä tahansa hajusuojasta. Kaikkeen varmaan tottuu, mutta jos se pysty oksennusrefleksiään pidättämään, niin ei varmaan pääsisi alkua pitemmälle sillä uralla.

Vierailija
16/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuo työ olisi minulle helpompaa kuin esin lähihoitajan työn tekeminen. Sosiaalisuus on minulle vaikeaa ja tuossa työssä ei tarvitsisi olla niin sosiaalinen. Jonkun se tuollainenkin työ on tehtävä. Sellaisella ajatuksella voisin kuvitella kykeneväni siihen.

Vierailija
17/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvä palkka?

Vierailija
18/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, vaikka sitä hajua inhoankin.

Vierailija
19/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:54"]

Pystyn, koska teen sitä. Kaikkeen "tottuu" ei kyllä aina ole siistiä hommaa. Mutta jonkunhan se on tehtävä.

[/quote]
Millainen koulutus sulla on?

Vierailija
20/20 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin pystyväni. Nykyisessä työssäni käsittelen kaikkea normaalin ihmisen mielestä yököttävää ja eri tavoin kamalan hajuista, joten en usko kalmasiivouksen olevan sen kummempi juttu. Itse asiassa kun tarkemmin muistelen, niin ennen siivoojana ollessani, jouduin kerran siivoamaan yleisen vessan jonne oli ilmeisesti teurastettu joku ihminen. Verta oli kamalasti eikä tuoksukaan ollut kovin ruusuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan