Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyrinyt parisuhteen, jonka kestosta olit satavarma?

Vierailija
12.12.2013 |

Siis oletko tavannut ihmisen, jonka tiesit haluavasi jo parin kuukauden jälkeen satavarmasti. Toinen oli unelmien ihminen, etkä epäillyt tunteitasi. Jo parin kuukauden jälkeen tiesit, että sinä joka olet vannonut, että et (enää) mene naimisiin, haluavasi naimisiin.

miten kävi? Jos kävi hyvin, kuinka monta vuotta on takana? Ja jos huonosti, niin monen vuoden jälkeen tapahtui ja mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tää kestää!

Vierailija
2/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v tapaamisesta erottiin. Jotenkin vain kasvettiin erilleen. Elimme pitkään kuin kämppikset :/ Nyt sit ollaan kavereita, erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pari kertaakin. Onneksi näistä on aikaa ja toivottavasti olen oppinut.

Vierailija
4/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Oli pari suhdetta joista olin varma etten jää kiinni. Jumaleissön kun tyrin! Jäin kiinni!

Vierailija
5/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pari kertaa harjoittelin, ekalla oli kivat tissit ja luonne, toisen porukoilla oli rahaa. Molempien kanssa tiesin aloittaessani että max. 2v

Vierailija
6/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin minun osuuteni sen suhteen ryssimiseen on huomattavasti vähäisempi kuin miehen. Toki varmaan olisimme edelleen yhdessä, jos kestäisin muut naiset ja kaljanjuonnin.

Vierailija
7/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:24"]

Olen. Tosin minun osuuteni sen suhteen ryssimiseen on huomattavasti vähäisempi kuin miehen. Toki varmaan olisimme edelleen yhdessä, jos kestäisin muut naiset ja kaljanjuonnin.

[/quote]

Niin ja kuusi vuotta meni ennenkuin se loppui kokonaan.

Vierailija
8/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v meni, mutta yhdessä tyrittiin se juttu. En ollut ainoa - ehkä jopa vähän vähäisempi siinä osuudessa, mutta kun erosta on jo aikaa, niin anteeksi annettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan