Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko nolo jos menen yksin teatteriiin,

Vierailija
18.01.2014 |

oopperaan, klassisen musiikin konserttiin tai balettiin? Mulla ei ole sellaista kaveria joka lähtisi, osalle liian kallista ja osaa ei kiinnosta, joillakin on taas omat porukat, joissa käyvät. Joskus voisin kyllä toisenkin lipun maksaa, mutta en kovin usein, ei omatkaan tulot niin isot ole. Mutta osa noita kalliina pitävinä tienaa enemmänkin kuin minä itse. Ei minua haittaa yksin mennä, mutta näyttää siltä, että kun käyn, olen aina ainoa joka on yksin. Puoliso on ja häntä ei saa mukaan kirveelläkään. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään ole nolo. Mene hyvillä mielin!

Vierailija
2/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä välitä, mitä muut ajattelevat, vaan nauti elämästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa siinä olisi? Minä olen jo 1,5 vuoden ajan käynyt vähintään kerran viikossa yksin elokuvissa, nautin omasta rauhasta.

Vierailija
4/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa!

Vierailija
5/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset katsovat esitystä, ei sinua.

Vierailija
6/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella jää elämä elämättä, kun "ei ole kaveria, jonka kanssa mennä". Yksinkosallistujilla on mynää ja siitä jos mistä pitää olla ylpeä eikä suinkaan häpeissään!

Vierailija
7/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin teatteriin mutta kun en halua yksin mennä..

Vierailija
8/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole :)

Vierailija
9/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan, ole iloinen kun saat nauttia elämyksestä ilman jonkun typeriä kommentteja " musta se alku oli hidas ja loppu oli tylsä". 

Mä käyn itse mieluiten yksin leffassa, teatterissa jne. Akuisen ihmisen merkki.

Vierailija
10/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Mä voin lähteä mukaan! Mullakaan ei ole kaveripiiriä jota kiinnostaisi niin paljon että lipusta maksaisi. Tosiasia on kuitenkin se että yksin ei oikeen tule lähdettyä ja jää kokonaan käymättä :(

Asun pk-seudulla.

Vierailija
11/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole noloa. Yksin on mukavaa mennä. Ei ole kukaan höpöttämässä korvan juuressa. Voi rauhassa keskittyä omaan elokuva-, teatteri-, ooppera-, jne. nautintoon.

Vierailija
12/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mä haluaisin mennä seurassa teatteriin.

Eräs vastaaja.

Vierailija
13/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen käynyt yksin 25 vuotta konserteissa, teatterissa ja elokuvissa, enkä ole tuntenut kenenkään katsovan minua ja ihmettelevän, että olen yksin.

Vierailija
14/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, ap, tosiaankin aikaa tarkkailla jokaista ihmistä ympärilläsi ja miettiä, miksi joku on yksin?

Jos on, niin se tässä on noloa.

Vierailija
15/15 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt erikoisemmin tarkkaile, mutta tuntuu vain ovien avautumista odotellessa että kaikki muut ovat porukassa. Mutta kiitos vastauksista, eli moni muukin taitaa mennä yksin. Täällä on useita teatteriesityksiä nyt keväällä, mitä haluan käydä katsomassa. Olen usein käynyt esim. kirkkokonserteissa yksin ja noissa ei tule jostain syystä tuota noloa tunnetta. En ole pk-seudulla. Minäkin tykkäisin enemmän kyllä mennä kaverin kanssa.