Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäliikuntaohjaaja vapaalla! Olisko jollakin..

Vierailija
01.03.2014 |

kysytttävää, voisin vastailla aikani kuluksi? Shoot!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras tunti mielestäsi?

Vierailija
2/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista tunneistani eniten viboja saan Zumbasta mutta jos menen muiden tunneille, joku hyvä hikisteppi on ihan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskeletko mielessäsi meille aloittelijoille? :D

Vierailija
4/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä pohdit jos joku käy kokoajan jumpassa?

Vierailija
5/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ohjaajakoulutuksia olet käynyt? Onko sinulla tanssitausta?

Vierailija
6/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen työoloihisi? Ohjaatko päätyöksesi?

Vierailija
7/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:23"]

Naureskeletko mielessäsi meille aloittelijoille? :D

[/quote]

No ei tulisi pieneen mieleenkään!

Vierailija
8/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö aina mielelläsi tunnille, vai tuleeko koskaan fiilistä että "voi kun ei tarvisi mennä.."? Olen joskus miettinyt, mistä se energia ryhmäliikuntaohjaajille tulee, kun itse hädintuskin jaksan treenata, niin ohjaaja vielä jaksaa huudella ohjeita ja kannustusta, vaikka itse sitä vaan puuskuttaa, eikä todellakaan saisi sanottua mitään.

Vierailija
9/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:26"]

Tai mitä pohdit jos joku käy kokoajan jumpassa?

[/quote]

En näe sellaisia useinkaan, mutta voisin kuvitella että jossain vaiheessa ottaisin asian puheeksi. Tai ehkä en sittenkään, jokainen tyylillään :)

Vierailija
10/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aktiivisesti itse treenaat pitämiesi tuntien lisäksi, esim salilla tai muualla? Elätkö muuten kuinka kurinalaista elämää, vai ihan normaalisti? Käytätkö alkoholia?

Vierailija
11/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:33"]

Mitä ohjaajakoulutuksia olet käynyt? Onko sinulla tanssitausta?

[/quote]

Mulla on terveydenhuoltoalan peruskoulutus sekä tanssitausta. Lisäksi minulla on pitkä kokemus ryhmäliikunnan alalta. Ohjaajakoulutuksista olen käynyt aerobicohjauksen peruskurssin, sisäpyöräilyn ohjaajakurssin, useita kuntosaliohjaajakursseja, personal training -kurssin, Les Mills -ohjaajakoulutuksen, Zumban B1 ja B2 koulutukset sekä useita lyhyempiä kolutuksia sekä suomessa että ulkomailla. Tulikohan siinä kaikki?

Vierailija
12/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Johanna?

Vierailija
13/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:43"]

Oletko tyytyväinen työoloihisi? Ohjaatko päätyöksesi?

[/quote]

Siinäpä päivän polttava kysymys! En ohjaa enää päätyökseni, mutta olen sitäkin kokeillut ja todennut ettei se kannata. Nyt minulla on "oikea" työ, josta saan oikeudenmukaisen palkan. Ryhmäliikunnan tunteja pidän omaksi ja ilmeisesti myös asiakkaiden iloksi :) 

Tuntiohjaajana minun on helpompi sopeutua työoloihin jotka eivät edelleenkään kovin hyvät. En tiedä montaakaan ohjaajaa jotka olisivat tyytyväisiä työnantajaansa. Suurimmat ongelmat lienevät työmäärän, tuntiin käytetyn suunnittelun, lainmukaisten korvausten sekä sairauspoissaolojen ympärillä. 

Vierailija
14/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:34"]

Oletko Johanna?

[/quote]

En ole, mutta tunnen ainakin yhden Johannan jolla samanlainen historia kuin minullakin.

Vierailija
15/15 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 17:03"]

Menetkö aina mielelläsi tunnille, vai tuleeko koskaan fiilistä että "voi kun ei tarvisi mennä.."? Olen joskus miettinyt, mistä se energia ryhmäliikuntaohjaajille tulee, kun itse hädintuskin jaksan treenata, niin ohjaaja vielä jaksaa huudella ohjeita ja kannustusta, vaikka itse sitä vaan puuskuttaa, eikä todellakaan saisi sanottua mitään.

[/quote]

Useimmiten menen "jee!" -asenteella, mutta on niitäkin päiviä joina tuntuu että jalka ei nouse ja väsyttää. Kummasti se sitten unohtuu kun saavun työpaikalle ja aloitan tunnin! Ohjaan vain freestyletunteja eli suunnittelen tuntini itse. Sillä voi olla jotain tekemistä asian kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan