Jussi Halla-aho Twitterissä: "Lakataan haukkumasta hävinnyttä osapuolta ja hänen äänestäjiään ja mennään eteenpäin!"
Halliksen kannanotto USA;n presidentinvaaleihin on periaatteessa kauhean hyvä, mutta kun sitä peilaa hänen entisiin kannanottoihin, herää kaksi kysymystä:
1) Eikö sananvapaus koske myös heitä, jotka haukkuvat Trumpia ja Trumpin äänestäjiä? Hallishan on suuri sanan- ja mielipiteenvapauden puolustaja, mutta tässä asiassa hän onkin yhtäkkiä sananvapautta vastaan. Outo juttu!
2) Jos seuraavissa eduskuntavaaleissa Persut ovat suurin puolue, lupaavatko Jussi Halla-aho, PS:n kannanedustajat ja nettitrollit myös pitää leipäläpensä ummessa? Vai tekeekö silloin kuitenkin mieli vähän ilkkua, aivan kuin mm. Trumpin voitettua vuonna 2016?
Kommentit (66)
Eihän hän vaadi sen kieltämistä että joku haukkuisi Trumppia ja Trumpin kannattajia, joten mitä höpiset sananvapaudesta
Vaalit eivät ole ohi. Ensi viikolla alkaa oikeusprosessit vaa'ankieliosavaltioissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu koska persuthan olisivat juuri toimineet noin jos Trump olisi voittanut 😆
No eikös demokraattien pitänyt olla niitä kaikin puolin parempia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Hauska ulostulo, tähän asti ei ole clintonin kannattajien haukkuminen ja bidenin miestä haitannut, sleepy joe jne jutut olleet Halla-ahosta hirmu hauskoja.
Laitahan yksikin lähde missä JHa on kovasti kannustanut ihmisiä haukkumaan clintonin tai bidenin kannattajia.
Minulta kysyttiin aamulla, miten kansakunta voitaisiin yhdistää Trumpin kauden jälkeen. Keksin yhden: Lakataan haukkumasta hävinnyttä osapuolta ja hänen äänestäjiään ja mennään eteenpäin! (Eikä sanota, että mutku Trump aloitti!)
Siinä koko tviitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on todella tyhmää ja lapsellista kun nyt iso osa kansasta käyttäytyy tässä tilanteessa yhtä huonosti kuin Trump.
Some on tänään laulanut koko päivän vaikka minkälaista vitsiä ja whatsapp viestiä Trumpin häviöstä. En jaksa iloita tästä pilkasta. Olen tosi helpottunut ja tyytyväinen, kun Biden voitti. Trumpin voitto olisi ollut kauhistus, mutta en kuitenkaan halua ivata ja pilkata häviäjää enkä alentua käytöksessäni Trumpin tasolle. Olen ehkä huuorintajuton tiukkapipo, olen sitä mielelläni, mutta ketään en pilkkaa.Minusta on vain hienoa, että narsisti saa lopultakin maistaa ns. omaa lääkettään, jota on muille vuosikausia tarjoillut.
Ehkä "katkera kalkki" kasvattaa itseään täynnä olevaa narsistia henkisesti edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on todella tyhmää ja lapsellista kun nyt iso osa kansasta käyttäytyy tässä tilanteessa yhtä huonosti kuin Trump.
Some on tänään laulanut koko päivän vaikka minkälaista vitsiä ja whatsapp viestiä Trumpin häviöstä. En jaksa iloita tästä pilkasta. Olen tosi helpottunut ja tyytyväinen, kun Biden voitti. Trumpin voitto olisi ollut kauhistus, mutta en kuitenkaan halua ivata ja pilkata häviäjää enkä alentua käytöksessäni Trumpin tasolle. Olen ehkä huuorintajuton tiukkapipo, olen sitä mielelläni, mutta ketään en pilkkaa.Minusta on vain hienoa, että narsisti saa lopultakin maistaa ns. omaa lääkettään, jota on muille vuosikausia tarjoillut.
Ehkä "katkera kalkki" kasvattaa itseään täynnä olevaa narsistia henkisesti edes vähän.
Eipä näytä kasvattaneen sinua katkeroitunutta lapsellisuutta.
Pelkkiä kiusaajia nämäkin Trumpille ilkkujat. En tiennytkään, että kiusaajaa on hyväksyttyä kiusata ja vielä porukalla. Tekopyhyys huipussaan.
Jussilla on sentään käytöstavat toisin kuin vihervasemmistolla!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten mielestä Biden on hävinnyt.
Trumpin häviö tarkoittaisi perussuomalaisille eksistentiaalista kriisiä. Siksi kieltäminen ja epätoivo.
Demokraateille se on ollut sitä koko Trumpin ajan. Kun taas persuille ei vaikuta juuri mitään.
Jussin kannattaa nyt miettiä niitä kuntavaalijuttuja ja jättää Yhdysvaltain sisäpolitiikka vähemmälle huomiolle.
Jep, sekä Halla-Aho, Huhtasaari että Ukkola ovat nyt ottaneet kantaa sen puolesta että Trumpille ei saisi vinoilla, mutta mm. Suomen nykyistä hallitusta pitää saada haukkua sananvapauden nimissä. Jep jep.
Ja vielä palstapersut itkee että ei yhtään sama asia...
Sanoo herra, jonka apin alauma on jo vuosia terrorisoinut koko internettiä haukkumalla ja ilkkumalla milloin ketäkin vasemmistolaista?
Olisi kiva, että Halla-Aho, edes YHDEN KERRAN ojentaisi niitä omia seuraajiaan käyttäytymään kunnolla. Mutta eihän se populistijohtajalle tietenkään kelpaa, koska heillähän on oikeus, kun vastustavat muka jotain "eliittiä", mutta annas olla jos se "eliitti" käyttäytyy samalla tavoin api nalaumana, niin johan ollaan niin tuomitsemassa muka.
Hohhoijjaaa. Halla-Aho on kaksinaismoralisti, emme ole muuten vieläkään saaneet lukea hänen twiittiään oikeistolaisten vasaramurhayrityksestä, mutta tästä on kyllä aikaa twiittailla kun vasemmisto riemuitsee.
Miksei Jussi kirjoittanut tällä kertaa viestiä englanniksi ja osoittanut sitä jenkeille niin kuin aiemmin on hybriksessä tehnyt?
Naurettava kommentti Halla-Aholta :,D Voi elämä että on jätkällä pokkaa.
Oikeassahan Halla-Aho toki on, mutta olisi parempi, että olisi kommentoinut että pitäisi lopettaa KAIKKI asiaan liittyvä haukkuminen, Jussin omat kannattajat kun haukkuvat ja spämmäävät tälläkin palstalla koko ajan Bidenistä kaikenlaista materiaalia, sen vuoksi tämä twiittaus aiheuttaa nyt tällaisen reaktion: Halla-Ahohan käytännössä ojentaa tuossa vain vassareita, jättäen omalle porukalle edelleen oikeuden haukkua ja pilkata voittajaa (ja kaikkia muitakin).
Onko suuri valtiomies Halla-aho jo puuttunut Jani Mäkelän ja muiden mutasarjan mellastajien 24/7 mesoamiseen? Ei tietenkään, ei kuulu tyyliin ja voi tulla vasarasta.
Eikö sitäkään saa sanoa että Trump on huono häviäjä, kun ei ole häviötään tunnustanut eikä puhetta pitänyt. Ei aio myöskään auttaa siirtymävaiheessa Bidenin hallintoa. Ensimmäinen kerta historiassa.
Lisäksi ne puheet vaalivilpistä syö entisestään USA:n mainetta maailmalla.
Tämä eroamisen suru on näillä hyvillä ihmisillä nyt valtava, mistä tulevaisuudessa löytyy yhtä helposti mustamaalattava vihollinen? Moraaliposeeraus on vaarassa muuttua työläämmäksi.