Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa Tallinnan risteilyllä!

Vierailija
01.03.2014 |

Vissiin olen wt äiti kun vein lapsen 22 tunnin risteilylle. Kivaa oli ja Tallinnan merimuseo oli upea! Lennusadam , noin 2 km satamasta. Titanicin alkuperäisesineitä näytillä 31.3 asti. Miljöö hieno sisällä ja oikea leikkilaiva ja leikkialue lapsille meren puolella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Mäkin olen haikaillut tuonne Titanic-näyttelyyn. Pääseekö sinne helposti satamasta?

Vierailija
2/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:10"]Kuulostaa kivalta! Mäkin olen haikaillut tuonne Titanic-näyttelyyn. Pääseekö sinne helposti satamasta?

[/quote] Käveltiin D terminaalista mutta taksilla takaisin. 7 e taksilla. Käveltiin rantareittiä myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:10"]Kuulostaa kivalta! Mäkin olen haikaillut tuonne Titanic-näyttelyyn. Pääseekö sinne helposti satamasta?

[/quote] Käveltiin D terminaalista mutta taksilla takaisin. 7 e taksilla. Käveltiin rantareittiä myöten.

Vierailija
4/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo museo on kiva paikka ja taksilla pääsee halvalla, mutta pääsee myös kävellen.

Mä oon joskus miettinyt noita 22 tunnin risteilyjä. Mihin aikaa lähtevät ja kuinka kauan siellä saa olla maissa?

Oon ite käynyt pelkästään päiväristeilyillä :)

Vierailija
5/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:15"]Tuo museo on kiva paikka ja taksilla pääsee halvalla, mutta pääsee myös kävellen.

Mä oon joskus miettinyt noita 22 tunnin risteilyjä. Mihin aikaa lähtevät ja kuinka kauan siellä saa olla maissa?

[/quote]katso Tallink Silja Europa netistä. :)

Vierailija
6/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:15"]Tuo museo on kiva paikka ja taksilla pääsee halvalla, mutta pääsee myös kävellen.

[/quote]katso Tallink Silja Europa netistä. :)

Vierailija
7/7 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kävimme tuolla hiihtolomalla. Me käymme usein 3 lapsen kanssa pakettimatkalla niin, että olemme yötä Virussa. Sinne pääsee edullisesti ja Tallinna on kiva ja tunnelmallinen kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi