Tunnetko kateutta Sirpa Selänteen luxus-elämää kohtaan?
Nyt rehellisesti, kiitos! Tuntuihan tulla Teemun ja SIppan kotona olevan kaikenlaista: aurinkoa, lämpöä, komea mies, henkilökuntaa, kahvikoneita, vene johon mahtuu koko suku, auto jokaiselle viikonpäivälle, huvila kesämökkinä, lapsien harrastuksilla ei budjettirajoitetta, jne. jne.
Kommentit (54)
Eniten säälittää sen muijan siipeily. Tullut vain tunnetuksi ja glamourelämää eläväksi kotirouvaksi Teemun kautta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 14:44"]
Eniten säälittää sen muijan siipeily. Tullut vain tunnetuksi ja glamourelämää eläväksi kotirouvaksi Teemun kautta.
[/quote]
no eihän se sirpan "syy" ole. Ei varmaan Teemua alunperin miehekseen tuon takia ottanut...
En kadehdi ollenkaan ja olen Sirpan "kollega". Samoissa piireissä ollaan liikuttu, nyt tosin eri maissa. Lätkävaimon elämä on oikeasti ihan paskaa. Ei siinä paljon timantit ja laukut piristä, kun päivästä toiseen olet lasten kanssa yksin tai lapsettomana yrität vain tappaa aikaa. Työlupaahan lätkävaimo ei saa rapakon takana.
Ja jos pinnallisesti puhutaan, niin olen paremmin säilynyt ja helvetin paljon taitavampi häntä yhteisessä harrastuksessamme, mitä ei tietenkään sovi ääneen sanoa ;)
Miksei lätkävaimo saa työlupaa USA:ssa? Minä ainakin sain työluvan, kun mies oli siellä töissä ja asuimme koko perhe siellä.
En kadehdi, olen iloinen jos ja kun ilmeisesti ovat onnellisia. Itse en haluaisi olla työnarkomaanin vaimo - siis sellaisen miehen, jonka melkein kaikki aika menee väistämättä töissä. Oli miehen ala mikä tahansa, lätkä tai joku muu. En haluaisi elää elämää, jossa itse en saavuta mitään - enkä siis tarkoita materiaalisesti vaan erityisesti henkisesti. Olen niin kiinnostunut oppimaan, kehittämään itseäni ja tykkään työstäni. Pelkästään kodin ja lasten lätkäympyröiden pyörittäminen olisi minulle helvetillistä elämää.
Sirpahan on ahkera urheilija (treenaa käsittääkseni salilla) ja ratsastaa, omistaa myös hevosen/hevosia.
tuo hapan lätkävaimo tuossa ylempänä taitaa siis myös ratsastaa...
Yhteinen harrastus, viinin lipittely?
En haluaisi olla pelkästään kotiäiti, mutta Sirpalla ei ole vaihtoehtoja, sillä mies on paljon poissa kotoa pelireissujen takia. Lisäksi Sirpa mainitsi dokkarissa, että Teemu on itsekäs, ei auta kotona kuten muiden tuntemiensa naisten miehet ja kaverit pyörivät jatkuvasti talossa ja vapaa-ajalla mukana.
En jaksaisi sellaista, vaikka hieno talo ja asuminen Kaliforniassa olisikin kivaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:07"]Sirpahan on ahkera urheilija (treenaa käsittääkseni salilla) ja ratsastaa, omistaa myös hevosen/hevosia.
tuo hapan lätkävaimo tuossa ylempänä taitaa siis myös ratsastaa...
[/quote]
Tai golf
En kadehdi. En haluaisi rakentaa elämääni noin paljoa yhden ihmisen varaan ja olla tämän elätettävänä, vailla korkakoulutusta ja ihan omaa työtä. Elämä tulisi kyllä hyvin pian tylsäksi kotirouvana ja ilman älylllistä haastetta. Not my cup of tea.
Se työ on paskamaista ja joudut aina priorisoimaan kaiken muun pois jaloista. Treeniä vuorokauden ympäri. Juustoa ja viiniä tänään? Eikun kalorit ja viideltä treenit. Elämä alkaa sitten kun täytät 40. Ja kuinka pitkään? Niin, Schumacher, worst case.
Parempi olla vähemmän kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:42"]
Onko jossain ollut joku juttu?
[/quote]
Tottakai, halusitko lukea otsikon ja tulla jeesustelemaan tutustumatta taustoihin?
Siis TEEMUN