Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50v, joilla ei oikeastaan ole mitään vaivaa

Vierailija
08.11.2020 |

Ei sairauksia, ei ylipainoa, ei likinäköä, ei muutakaan vaivaa. Seksi maistuu ja mieli on hyvä. Lapset jo isoja ja poismuuttaneet. Tämä on oikeastaan tähän mennessä paras ikä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 vuotias mies. Käyn lenkillä silloin tällöin, syön normaalisti. Tupakka jäi 20 vuotta sitten ja alkoholi ei oikeastaan edes kiinnosta enää. Nuorempana oli kyllä viinaa ja röökiä ihan tarpeeksi. Ekan kännin join 12 vuotiaana, joten ennuste oli aika huono. Nuorena kuljin aika "pahoissa" porukoissa. Entisistä kavereista suurin osa on nyt alkoholisteja tai kuolleita.

En ole koskaan ollut sairaalassa. Isoin operaatio oli, kun lapsena astuin lasinsiruun, tuli kolme tikkiä jalkapohjaan. Lapsena kaaduin pyörällä ja taju lähti. Mutta sekin hoidettiin kotikonstein. Teininä oli angiina toistuvasti, mutta vaiva katosi omia aikojaan. Pientä flunssaa ja kuumetta kerran vuodessa. Siinä ne isoimmat sairaudet. Bmi on noin 26-26,5.

Unohdin mainita, että silmälasit minulla on nykyisin.

Vierailija
22/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit nuoresta asti ja hormonikorvaushoito 45v lähtien. Muuten ei mitään vaivoja. Just oli työpaikan 50v terveystarkastus, kaikki veriarvot viiterajoissa. Liikuntaa harrastan, kahvakuulaa ja hölkkää. Lapset aikuisia ja uusi tuore suhde, ihanaa on =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen sopeutuu pettää itseään eikä aina ymmärrä ettei ole enää niin nuori ja terve

Aika moni elää nykyään 90-100 vuotiaaksi. 50v on vasta puolivälissä ja kuuluukin olla terve.

Vierailija
24/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 50v, ei edes mielenterveysongelmia ollut ikinä. (Vaikka tästähän mt-ongelmaiset pillastuu)

Vierailija
25/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen sopeutuu pettää itseään eikä aina ymmärrä ettei ole enää niin nuori ja terve

Aika moni elää nykyään 90-100 vuotiaaksi. 50v on vasta puolivälissä ja kuuluukin olla terve.

Höpsistä pulloon, kyllä 90-100 vuotiaaksi elävät ovat pieni vähemmistö. Lisäksi miesten naisten välinen ero on suuri ja yhteiskuntaluokasta johtuva ero tulee on jo lisännyt eroa eliniässä. Eikä ihmisen elämässä kuulu olla mitään eikä ole muuta varmaa kuin, että kuolema tulee

Vierailija
26/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 40v kaikki mahdolliset.

Oon myös vahvasti sitä mieltä että tasan ei onnea jaeta!

Vierailija
27/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-v, täysin terve, ei mitään lääkkeitä. Olin likinäköinen, mutta silmäni laserleikattiin kymmenisen vuotta sitten. Leikkauksessa ennakoitiin mahdollinen ikänäkö, eli en tarvitse edes lukulaseja.

Harrastan paljon liikuntaa, rankkojakin lajeja. Painoa 56 kiloa. Mielestäni olen ihan samassa kunnossa kuin kolmekymppisenä.

Vierailija
28/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaivoja, ei sairauksia, ei lääkityksiä. Lenkkeilen päivittäin ja harrastan muutenkin paljon kaikenlaista. Vaihdevuodet meni ohi jostain kaukaa, kun ei ollut mitään oireita. Lapset aikuisia, lapsenlapset kasvavat kohinalla 😄 ja itsellä asiat muutenkin kunnossa. Parisuhde kukoistaa, elän hyvää aikaa.

T N 64 v.

Vierailija
29/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo liittymässä joukkoon kun fysiikassa ei ole vaivoja eikä sairauksia. "Onhan mulla sentään" se lievä/keskivaikea masennus. Lääkitys vaan on niin kohdallaan etten aina muista sen olemassaoloa.

Vierailija
30/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaivoja, ei sairauksia, ei lääkityksiä. Lenkkeilen päivittäin ja harrastan muutenkin paljon kaikenlaista. Vaihdevuodet meni ohi jostain kaukaa, kun ei ollut mitään oireita. Lapset aikuisia, lapsenlapset kasvavat kohinalla 😄 ja itsellä asiat muutenkin kunnossa. Parisuhde kukoistaa, elän hyvää aikaa.

T N 64 v.

Kiitetty olkoon  palauttava liukuvoide joka takaa luiston. Kannattaa nauttia, huomenna olet ehkä vihannes tai vainaa.

Vierailija
31/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lääkitys, verenpainetautiin, ollut jo 20 vuotta lasten syntymästä saakka. Sukuvika. Muuten olen terve ja liikun paljon (iso koira). Eilenkin kävelin 2 kertaa 4 km lenkin. Selkä on kiukutellut lapsesta saakka, skolioosi. Joten tilanne on normi.

Vierailija
32/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T N 64 v.

Kiitetty olkoon  palauttava liukuvoide joka takaa luiston. Kannattaa nauttia, huomenna olet ehkä vihannes tai vainaa.

Minkä niminen voide? Terv. 58v

Vierailija
33/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kuukautta vielä tuohon ikään, ja onhan noita terveysongelmia, muttei niistä mikään aiheuta akuuttia vaivaa, vaan äijä porskuttaa kuin kolmekymppisenä. Jollen välttelisi lääkäriä, enkä siis omenoilla, vaan ihan muuten, saisin kottikärryllisen pillereitä syötäväksi loppuelämäkseni.

Mut, eipä tässä pari vuotta sitten ollut mitään syytä pitää itseään terveenä tai hengissä. Nyt? Ei kummempaa halua kuollakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä