Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50v, joilla ei oikeastaan ole mitään vaivaa

Vierailija
08.11.2020 |

Ei sairauksia, ei ylipainoa, ei likinäköä, ei muutakaan vaivaa. Seksi maistuu ja mieli on hyvä. Lapset jo isoja ja poismuuttaneet. Tämä on oikeastaan tähän mennessä paras ikä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut noin terve edes kolmekuisena.

Vierailija
2/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vasta 49 ja likinäköä on ollut parikymppisestä, sen seurauksena tosin ikänäkö ei oikeastaan haittaa. Terve, hoikka ja energinen. Tosi hyvä hetki elämässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lukulasien käyttöä minään vaivana pidä, olen käyttänyt nyt pari vuotta. Ikää on 55. Ei muita vaivoja, kun kuukautisetkaan ei enää vaivaa, kun niitä ei enää ole! Se oli paras juttu ylipäätään, eikä vaihdevuodet olleet vaikeat, oikeastaan tuskin huomasin niitä.

Vierailija
4/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Olen tosin sairaalloisen ylipainoinen ja alkoholin suurkuluttaja mutta ei mitään diagnosoituja sairauksia, ei väsytä, ei kolota tai särje, menkatkin vaan loppui ilman mitään vaihdevuosivaivoja, en tarvi edes lukulaseja vielä. Ikä 50 v.

Vierailija
5/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni kunnossa. Harrastan liikuntaa ja shampanjaa sopivassa suhteessa. Terveisin viisikymppinen pieni ja siro ranskatar.

Vierailija
6/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sulle joku vika vaiva tai sairaus kammataan esille tai keksitään jos piiiiitkä aikasi tööööööötön vaikka oot. ja eiku pompompompotuksiin

😆

Vierailija
7/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on luotu elämä liian helpoksi

Vierailija
8/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mullakaa vielä 50-vuotiaana vaivoja. 52-vuotiaana alkoi tulla.

Vierailija
9/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa väestöstä. 

Vierailija
10/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 vuotta, täysin terve ja hyväkuntoinen. Ei silmälaseja, ei lääkityksiä, ei kipuja, ei vaivoja.

Vierailija
11/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut rillit teinistä. Syön verenpainelääkettä ja thyroxonia.

Pääasia on kuitenkin se, että tunnen itseni 100 prosenttisen terveeksi. Verenpaine ja kilpirauhanen ovat vain tukkeet työterveyshuollon testeissä näkyviin, eli vaikka en niitä söisi, niin en paljoa mitään huomaisi.

N52

Vierailija
12/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50 veellä vielä mitään kremppoja kuulukaan olla. Katotaan sit 70 vee. Eikä silloinkaan tarvii mitään ihmeempiä olla, ei myöskään lääkityksiä.

Vierailija
13/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kova valehtelemaan

Vierailija
14/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti voi sanoa samaa. Minulla on likinäkö ja silmälasit eikä vaimolta heru seksiä. Mulla on tosin ikääkin jo 65v.

Vierailija
15/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kova valehtelemaan

Valehtelua? Se, ettei nykyään ole vaivaa, ei tarkoita, etteikö joskus olisi ollut, tai etteikö jotain ensi viikolla olisi.

Minä kärsin selkäongelmista nelukymppisenä. Luulin, että se on koko elämäni vaiva. Ehkä 7-8 vuotta juoksin fyssareilla, jouduin lopettamaan kuntosalilla käymisen yms. Sitten selkä asettui uomiinsa, eikä siinä ole mitään vikaa. Pystyn jopa lankuttamaan.

Vierailija
16/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan mitään vaivoja. Liikuntaa harrastan säännöllisesti. Täysin sama tilanne muuten mutta kun ei ole ollut niitä lapsiakaan riesana niin on myös talous kunnossa. On rahaa matkustella niin paljon kuin huvittaa ja muutenkin tehdä mitä haluaa. Hyvä niin koska tässä iässä taloudellisesta hyvinvoinnista pystyy vielä nauttimaan. Ei sillä rahalla vanhana mitään tee. M50v

Vierailija
17/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä. Olen tosin sairaalloisen ylipainoinen ja alkoholin suurkuluttaja mutta ei mitään diagnosoituja sairauksia, ei väsytä, ei kolota tai särje, menkatkin vaan loppui ilman mitään vaihdevuosivaivoja, en tarvi edes lukulaseja vielä. Ikä 50 v.

Rasvamaksa ei alussa anna oireita.

Vierailija
18/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sopeutuu pettää itseään eikä aina ymmärrä ettei ole enää niin nuori ja terve

Vierailija
19/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja vaivoja on joka lähtöön, en jaksa luetella, mutta ylipaino ei niihin kyllä kuulu. Saat olla kiitollinen!

Vierailija
20/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotias mies. Käyn lenkillä silloin tällöin, syön normaalisti. Tupakka jäi 20 vuotta sitten ja alkoholi ei oikeastaan edes kiinnosta enää. Nuorempana oli kyllä viinaa ja röökiä ihan tarpeeksi. Ekan kännin join 12 vuotiaana, joten ennuste oli aika huono. Nuorena kuljin aika "pahoissa" porukoissa. Entisistä kavereista suurin osa on nyt alkoholisteja tai kuolleita.

En ole koskaan ollut sairaalassa. Isoin operaatio oli, kun lapsena astuin lasinsiruun, tuli kolme tikkiä jalkapohjaan. Lapsena kaaduin pyörällä ja taju lähti. Mutta sekin hoidettiin kotikonstein. Teininä oli angiina toistuvasti, mutta vaiva katosi omia aikojaan. Pientä flunssaa ja kuumetta kerran vuodessa. Siinä ne isoimmat sairaudet. Bmi on noin 26-26,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme