Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu väkevä hien haju?

Vierailija
28.02.2014 |

Meille tuli hetkeksi töihin nuori nätti noin parikymppinen tyttö. Ulkoisesti kaikki kunnossa, siis siistit vaatteet ja puhtaat hiukset ja luonnekin tosi iloinen ja avoin, mutta.... se kamala pistävä hien haju mikä tästä lähti oli jotain ihan sanoinkuvaamattoman kamalaa. Itse en pystynyt hänen lähellään työskentelemään, eikä ilmeisesti moni muukaan kun tyttö oli suurimmaksi osaksi yksin. 

Harmi, koska se vähä mitä hänen kanssaan olin tekemisissä hän vaikutti todella kivalta. Se hien haju oli niin väkevä, että haisi ihan metrien päähän enkä nyt liioittele yhtään.

Voiko tämä johtua jostain lääkityksestä vai onko hormonaalista?

Sääli sinänsä, koska varmasti vaikuttaa hänen sosiaaliseen elämäänsä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaistaustainen?

Vierailija
2/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vahva aromi, vaikka kuinka pesis. Taitaa tarvita jotain saippuaa vahvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:27"]

Ulkomaalaistaustainen?

[/quote]Ei vaan täysin suomalainen ja hoikka nuori nainen. Mitkään ulkonäössä ei viittaisi noin voimakkaaseen hienhajuun ja siksi nyt ihmettelenkin.

Vierailija
4/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes? Joku sairaus? Hormoonit? Kuukautiset?

Stressihiki?

Mulla oli pistävän hajuinen hiki vähän ennen kuin eräs pitkäaikaissairaus puhkesi... Kai se oli mun elimistö jossakin hälytystilassa.

Vierailija
5/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö tukossa, eli aineen vaihdunnassa häikkää... Joku teistäkin saattaa haista, mutta ette itse huomaa sitä. Liikunta liikunta  liikunta ... ja veden juontia riittävästi..

Vierailija
6/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä ekana mieleen, että tyttö ei käytä dödöä.

Vierailija
7/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressihiki. Kaverilleni tulee stressaavissa tilanteissa tosi pahanhajuinen kainalohiki, vaikka muuten ei juurikaan hikoile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä