Mitkä asiat tekevät ihmisestä hyvän sängyssä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisuus ja innostuneisuus. Tapailin joskus miestä joka sanoi pitävänsä aktiivisista naisista. Tarkoitti hänelle sitä että hän makasi kuin lahna ja odotti että minä teen kaikki mahdolliset temput. Ei näin.
Katos siskoa. Et olekaan mikään tyhmä tyttö. Taputukset..itsellä kovin aktiivisesta naisesta tulee väkisinkin mieleen, montakohan tässä samassa tilanteessa on ollut minua ennen.
mies52v
En olekaan. Tiedän mitä haluan ja nautin seksistä. Lahnamies ei sopinut minulle, haluan reippaan ja aktiivisen kumppanin koska itsekin olen sellainen.
Hyvä niin. Toivon, että löydät sellaisen
mies52v
Seksi on kuin pitsa, kyllä huonokin on silti melko hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisuus ja innostuneisuus. Tapailin joskus miestä joka sanoi pitävänsä aktiivisista naisista. Tarkoitti hänelle sitä että hän makasi kuin lahna ja odotti että minä teen kaikki mahdolliset temput. Ei näin.
Katos siskoa. Et olekaan mikään tyhmä tyttö. Taputukset..itsellä kovin aktiivisesta naisesta tulee väkisinkin mieleen, montakohan tässä samassa tilanteessa on ollut minua ennen.
mies52v
En olekaan. Tiedän mitä haluan ja nautin seksistä. Lahnamies ei sopinut minulle, haluan reippaan ja aktiivisen kumppanin koska itsekin olen sellainen.
Hyvä niin. Toivon, että löydät sellaisen
mies52v
Oletko järkyttynyt että sellaisia miehiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut ihminen eli ruumis on paras,ei kuorsaa,ei piere,ei nieleskele,ei liiku,ei hikoile,ei käy yöllä vessassa,ei tule vieressä kuuma,kuuntelee kiltisti tuntikausia keskeyttämättä,ei valita on hyvä astraalitantraseksissä. jne.
Joo mutta se haisee ja hilseilee. Kuolleet hilseilee ihan älyttömästi.
Voihan sitä öljytä.
Se että pystyy heittäytymään ja rentoutumaan ja nauttii! Olen ylipainoinen, mutta liikuntaharrastusten takia liikkuvuutta ja kuntoa löytyy. Mutta ennenkaikkea halukkuutta! Se tekee sen, että saan yhden session aikana aina lukuisia orgasmeja, ja siitä mihet nauttivat.
Vähän kulmiani nostelen niille, joiden mieltymykset riippuvat bmi:stä tai valkaistusta peräaukosta. Mutta kukin tavallaan. 😉
Sellainen jossa ei odoteta tai oleteta mitään; saa haluta kuinka haluaa, ja siihen toinen vastaa koska näin toinen haluaa. Esim. ei niin että naisen saatava panolla, vaan niin kuinka parhaiten haluaa. Ja Miehelle myös miten vain haluaa! Mieluiten paljon intohimoa..sitä löytyy myös pitkässä, tosi pitkåssä liitossa myös, kun sen saavuttaa on taivas sitten auki.
Riittää kun nainen levittää jalkansa ja mies kätensä:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin riittää, jos saan sänkyyni sen ihmisen kenen kanssa haluan olla. Se on parasta.
Vaikka hän makaisi, kuin kuollut kala?
Kyllä, jos vaan on oma itsensä. Minun kanssa ei tarvi esiintyä sängyssä tai muutenkaan.
AINAKI naisessa aloitteellisuus ja panostamine vaatteisiin (aluksi koska riisutaan osin) sillä mies kiihottuu myös näkemästään
Ilmankos naiset valittaa rynkytyksestä ja siitä kun paikat kuivuu
mies52v