Raskaana ja rakastunut kasvaneisiin rintoihini!
Upeaa! A-kuppini on kasvanut muutamassa viikossa muhkeaksi c-kupiksi, VAU. Olo on naisellisempi kuin koskaan!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 14:10"]
Nauti nyt. Odotas kun lopetat imettämisen (tai jos et imetä, niin maidon loppumisen)
[/quote]
Älähän nyt heti toisen innostusta latista. Anna nauttia sen hetken, mitä se kestää.
Onnea! Omat A-kupit eivät kasvaneet tippaakaan raskauden aikana, samat liivit kuin ennen raskautta menivat koko ajan. Rinnat eivät myöskään imetysten lopetuksen jälkeen jääneet yhtään isommiksi- päinvastoin, pienenivät ennestään ja surkastuivat pienemmäksi kuin aa kuppi.Pelkät tyhjät nahat jäi.
Siksi mua joskus raivostuttaa se höpötys että "pienet tissit ei rupsahda imetyksestä". Joo mulla rupsahti.
No tasan ei käy onnenlahjat.
Mulla kivat, kiinteät E-kupit ovat paisuneet hervottomiksi I-kupeiksi, eikä maito ole vielä edes noussut. :(
Onnea! Jos oot oikein onnekas niin kuppikoko jää pysyvästi isommaksi, niin kävi mulla.. mutta tuli kyllä myös roikkuvampaa mallia. Muistan kyllä myös tykänneeni raskauden aiheuttamista muutoksista kropassa - muutenkin kuin tissien suhteen olo tosiaan oli erityisen naisellinen. Eikä ne tissit kaikilla rupsahda, mutta suurimmalla osalla ilmeisesti.
Täällä päinvastainen ongelma.... Isot rinnat kasvavat jatkuvasti ja tiedän, että maidon noustessa ovat aivan järkyttävän isot:( kertaalleen ostin jo uudet liivit ja taas ovat jäämässä pieniksi. Mutta en valita, sillä maitoa tulee mulla vaikka muille jakaa, joten olen vain onnellinen, että toimivat;) Ja pienenevät onneksi aina imetyksen jälkeen, joten tää tuska on vain tilapäistä!
Mulla taas pienet rinnat kasvoivat ja katosivat. Iloinen olen siitä, ettei niistä sentään ihan lapasia tullut. Niin ja siitä kanssa, että verisuonet ei enää paista läpi.
Nauti nyt. Odotas kun lopetat imettämisen (tai jos et imetä, niin maidon loppumisen)