Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ja minkä värinen ja tyylinen joulukuusi tänä vuonna?

Vierailija
08.11.2020 |

Nyt jotain kivaa tämän synkän koronapaskan keskelle. Minkä värinen ja tyylinen joulu teillä on kuusessa tänä vuonna? Piparkakkuja ja olkipukkeja vai kunnon bling-blingiä? Pastellia, valkoista, punakultaista vai mitä muuta? Keskustellaan ja fiilistellään!

Mä luulen, että meille tulee ihan ylenpalttisen kimaltava ja "kaikki sateenkaaren värit" kattava joulukuusi :o).

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina oikea kuusi, kasvatettu toki, että on kunnolla tuuhea.

Koristeet hopeisia, mattaa, kiiltävää ja glitteriä. Kynttilät on perinteiset.

Vierailija
142/208 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vielä hankittu mutta perinteinen tekokuusi ti aito olisi mukava. Siihen kultaisia palloja ja erivärisiä, ja ne nauhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin tänään koristelemaan. Valkoinen kuusi ja pastellia, pastellia ja pastellia sekä paljon kimallusta :o).

Vierailija
144/208 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään niksiä, miten vähentää kissan kiinnostusta kuusta kohtaan?

Oli sitten tekokuusi tai aito, kissa yrittää maistella oksia. Ei auta kuusen alle laitetut appelsiininkuoret, ei oksille ripoteltu valkopippuri. Kissalla ei ole mitään karvapallo-ongelmaa vaan tykkää yksinkertaisesti vetää kitusiinsa vaikka lehtiä saunavastasta, sitten kahden minuutin päästä puklata ne matolle. 

Saattaa jäädä kuusi laittamatta tänä vuonna, kun kissaa ei voi joka sekunti vahtia. Koristeita en osta joka vuosi uusia, mutta niitä on runsaasti. 

Vierailija
145/208 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule minkäänväristä kuusta eikä mitään muutakaan jouluviritystä. Olen sairas ja yksinäinen eikä ole tarvetta koristella joulua, kun se ei arjesta eroa. 

Vierailija
146/208 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten tekokuusi tai aito, kissa yrittää maistella oksia. Ei auta kuusen alle laitetut appelsiininkuoret, ei oksille ripoteltu valkopippuri. Kissalla ei ole mitään karvapallo-ongelmaa vaan tykkää yksinkertaisesti vetää kitusiinsa vaikka lehtiä saunavastasta, sitten kahden minuutin päästä puklata ne matolle. 

Saattaa jäädä kuusi laittamatta tänä vuonna, kun kissaa ei voi joka sekunti vahtia. Koristeita en osta joka vuosi uusia, mutta niitä on runsaasti. 

Teilläkö eletään kissan ehdoilla? Kyllä mä laittaisin moisen kissan mäkeen.

Vierailija
147/208 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meillä eletään kissan ehdoilla. Kissa on minulle kaikkeni. Vaikka jouluihminen olenkin, niin ei kirpaise lainkaan luopua kuusesta, jos vaakakupissa olisi kissasta luopuminen. Ylipäätään absurdia edes verrata näitä toisiinsa. 

Hyvää joulua sinullekin.

Vierailija
148/208 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihakuusi ,kynttilöin , kuten aina .Terassilla värikkäät ledvalot.Kissatalous.

Vierailija
149/208 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuore tuuhea metsäkuusi-pihka tuoksuu, kultaa ja punaista - ah.

Vierailija
150/208 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... itsenäisyyspäivät lusittu ja joulu lähenee. Joko alkaa olla kuuset hollillaan? Meillä on ja palloja lisäillään päivittäin. Värinä pinkki, kulta ja hopea.

Vierailija
151/208 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meillä eletään kissan ehdoilla. Kissa on minulle kaikkeni. Vaikka jouluihminen olenkin, niin ei kirpaise lainkaan luopua kuusesta, jos vaakakupissa olisi kissasta luopuminen. Ylipäätään absurdia edes verrata näitä toisiinsa. 

Hyvää joulua sinullekin.

Meilläkin laitetaan ihan kisujen iloksi joulukuusi jouluna. Ne tykkää katsella ja ihmetellä ja ovat mieleissään koristeluista, meillä ei haittaa vaikka kuusi kaatuu kun on tekokuusi. Kisut on meillä perheenjäseniä, se jolla ei ole kissaa ei sitä ymmärrä.

Vierailija
152/208 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sprey maaleilla sateenkaaren värinen. Musta kuusen jalka ja ruskea varsi. Eli huomioimme myös tämän uuden progressiivisen lipun teeman.

Vierailija
153/208 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä ja kuoleva. Koristeet on mitä on.

Vierailija
154/208 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni musta muovinen tai hopeamuovinen ja kirkkaan syvänsiniset pallot. Seisoo pöydällä.

Vierailija
155/208 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vihreä muovikuusi johon laitan niitä koristeita mitä löytyy. Vanhemmilla joiden luokse menen jouluksi on sitten oikea kuusi joka on tyylikkään hillitysti koristeltu. 

Vierailija
156/208 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissan kanssa ollut sellainen pieni vihreä muovikuusi jossa palloja koristeena. Kissa alkaa olla jos en verran vanha ja arvokas ettei jaksa enää kiinnostua. Sellanen jostain paperimassasta tehty lintu laitetaan latvaan.

Aaton vietämme perinteiseen tapaan ystäväpariskunnan luona, me kolme ihmistä ja kolme kissaa ja koira.

Heillä on tähän asti ollut valkoinen muovikuusi johon sitten joka vuosi eriväriset pallot. Viime vuonna oli siniset. 

Vierailija
157/208 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samat koristeet vuodesta toiseen, vaihtaako ihmiset niitä muka miten usein? 

Minä tykkään runsaasta amerikkalaistyylisestä koristelusta, eli koristeita on ihan h*lvetisti ja niitä on oikeastaan kaikissa kuviteltavissa väreissä. Ostin joskus Tiimarin alesta kiitettävän määrän palloja ja tähtiä, joissa on kimalletta ja loistoa. Niiden lisäksi tulee kirppareilta ostettua joka vuosi jokunen uusi pallo. Kuusi on muovia ja vihreä. 

Vierailija
158/208 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kuusi, metsästä kaikkein kaunein. Sähkökynttilät, kultaisia, hopeisia ja valkoisia palloja (kaikki ei kyllä ole pallonmuotoisia), itsetehtyjä paperienkeleitä. Tänä vuonna olen hankkinut uusina tummanvihreitä ja kinuskin värisiä paperikoristeita, mitähän ne muuten on nimeltään? 🤔 Sellaisia avattavia. Lisäksi tulee kuivattuja appelsiinisiivuja, pipareita ja ihan pienen pienet lasimaljakot, joihin laitan varmaankin neilikan kukkia. Noiden maljakoiden pohjissa on liimattuna sellaiset pyykkipojan tapaiset, joilla ne nipsastaan oksaan kiinni.

Vierailija
159/208 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on vihreä? Muovista rakennetut jäljitelmät on rakennelmia eikä kuusia

Vierailija
160/208 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 senttinen muovikuusi, vihreä. Lumikuusta mietin mutta lumikuusi sisällä? Näyttääkö hullulta? Koristeet hopea, pinkki ja valkoinen koska samat sävyt olohuoneen tekstiileissä. 80 lampun valosarja, luulisi riittävän kun ennen oli 10 perinteistä sähkökynttilää kuusessa.