Toimiiko mitkään hiuksille tarkoitetut lisäravinteet oikeasti? Kokemuksia kiitos
Mulla on niin ohuet hiukset että ne vaan katkeilee ja takaraivosta on niin ohutta että näyttää jopa siltä kuin olisin kaljuuntumassa.
Epätoivoisena mietin kalliiden lisäravinteiden hankkimista mutta pelkään että ne olisi pelkkää rahastusta.
Olen jopa harkinnut Rogaine tyyppisen aineen käyttöä hiuksiin, mutten uskalla kun olen kuullut kauhutarinoita miten se tekee kaljuksi ennen kuin uudet alkaa kasvamaan.
Kommentit (11)
Toimii, JOS sulla on puutetta niistä ravintoaineista.
Spirulina-tabletit toimivat älyttömän hyvin. Olen näitä monelle suositellut. Ja täysin luonnontuote!
Biotiinia olen joskus kokeillut, ei mitään vaikutusta hiuksiin, kynsiin kylläkin.
Syön pari kertaa vuodessa Priorin-kuurin. Hiukset tuntuvat vahvemmilta, ja kasvavat hyvin. Haittapuolensa se, että kaikki muutkin karvat innostuvat kasvamaan. :)
Puhdas+ Biotiini ja kollageeni. 4tablettia päivässä.
Netistä löytyy tarjoushinnoin ette joudu mitään sokoksen hintoja maksamaan.
Onko kukaan kokeillut Minoxidilia?
Biotiini toimii. Varaudu siihen, että karvat alkaa kasvamaan myös muualla, kuin päässä.
Aloitin hiusalan opinnot. Uskoisin että parhaiten auttaa monipuolinen ruokavalio ja että saat tarpeeksi vitamiineja (c, d, jne, rauta, sinkki). Hiuksen kuntoa tuskin saat noilla paremmaksi, koska se on dnasta riippuvainen. Mitään ihmetuloksia turha odottaa. Suomalaisilla yleensäkin ohuet hiukset.
Se Rogaine on ainoa mikä toimii. Jos sulla on kissa, älä käytä: kts netti. Biotin ei toimi, sen puutetta ihmisellä ei ole. Priorin ei toimi. Plantur ei toimi. Rosmariinihiustuotteet eivät toimi. Sipulivedet hiuksiin eivät toimi. MSM-jauhe ei toimi. Ravintoaineet -> kts kehitysmaan ihmiset ja mieti minkälainen on heidän tukkansa. Spirolactone auttaa joillain naistyyppiseen kaljuuntumiseen -> mene ihotautilääkärille reseptiä hakemaan. Kilpirauhasen häiriöt: kts kulmakarvojen loppukolmannes onko hävinnyt, jos ei, kyse ei ole kilpirauhasesta. Risiiniöljy ei auta. Päänahan hierominen ei auta, päänahassa ei ole olemassa verenkiertohäiriöitä. Talipunkkeja on jokaisella. Maidosta ei ole kyse, sen pois jättäminen ei auta.
-olen testannut puolestasi. Mieheni teki sen myös.
Kuten edellä pari ihmistä on jo todennut, niin lisäravinteista on apua vain, jos hiustesi huono laatu johtuu niiden puutteesta. Ylimääräiset vesiliukoiset vitamiinit vain poistuvat mutta kuormittavat munuaisia, rasvaliukoiset (A ja D) ovat suorastaan vaarallisia. Biotiinia saa, jos syö normaalisti, sitä on mm. lihassa, kalassa, soijassa, pähkinöissä ja täysjyväviljassa ja sen puute on hyvin harvinaista.
Saatko riittävästi kalkkia?
UP