Milloin Lidlissä ei ole ruuhkaa?
Kommentit (18)
Keskiviikko tuntuu olevan viikon hiljaisin päivä. Uudet tarjoukset tulevat voimaan torstaina, joten ihmiset tuntuvat odottelevan niitä. Käyn usein noin puoli tuntia avaamisen jälkeen ja selviän vähällä jonotuksella. Silti siellä on 2-3 kassaa auki ja kaikilla asiakkaita, kun viereisessä K-marketissa yksi kassa riittää mainiosti. Eli kauppa käy Lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:38"]
Tuntuu että siellä on aina porukkaa kuin pipoa! Olen koittanut ajoittaa käyntejäni eri aikoihin, mutta aina saa jonottaa huomattavan pitkän ajan. Kai se pitää hyväksyä että minun lisäkseni Lidlissä käyvät kaikki muutkin köyhät ja jonoa syntyy.
[/quote]
Parkkipaikan autoista päätellen köyhyys ei ole Lidlin asiakkaiden keskuudessa kovin yleinen ominaisuus. Ei ainakaan oman kotikaupungin Lidlissä.
Käyn melko usein, ja todella harvoin on joutunut kassalla seisomaan... eli harvoin ruuhkaksi asti.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:47"]
Käyn melko usein, ja todella harvoin on joutunut kassalla seisomaan... eli harvoin ruuhkaksi asti.
[/quote]
Johtuu myös siitä, että kassoille saadaan lisää henkilökuntaa todella nopeasti, kun jonoa alkaa syntyä yli 3 asiakkaan verran.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:47"]
[/quote]
Johtuu myös siitä, että kassoille saadaan lisää henkilökuntaa todella nopeasti, kun jonoa alkaa syntyä yli 3 asiakkaan verran.
[/quote]
Niin, eli ei ruuhkaa.
Keskiviikko klo 12-14 ja sunnuntai koko päivän, espoolaiset tukkii citymaastureillaan ja farkku-volkkareillaan Lidlin pihat kaikkina muina aikoina, köyhät!
Päivää ennen kun sossun tuet ja/tai lapsilisät maksetaan?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:02"]
Päivää ennen kun sossun tuet ja/tai lapsilisät maksetaan?
[/quote]
Et liene kovin säännöllinen kävijä? Kuvaamasi ilmiö sopii paljon paremmin sellaisiin "reiluihin" olutravintoloihin, joissa hanat aukevat ma-su klo 9.
Koska siellä on ruuhkaa? No aika harvakseltaan käyn, mutta ikinä ei kyllä ruuhkaa ole ollut.
sunnuntaina kolmen neljän aikaan :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:47"]
[/quote]
[/quote]
Ja höpö höpö, lisää kassoja aletaan huutelemaan, kun jonossa on ennemmin 13 kuin 3. AINA saa jonottaa! Siksi käyn Lidlissä niin harvoin kuin mahdollista. Näin ainakin Vantaalla.
Joka päivä ajan ohi eri aikoihin, eikä siellä paljonkaan näytä ihmisiä olevan. Vähän matkan päässä on kyllä Prismassa kova tungos aina.
Aamuisin, kun somalit vielä nukuvat.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:31"]
Joka päivä ajan ohi eri aikoihin, eikä siellä paljonkaan näytä ihmisiä olevan. Vähän matkan päässä on kyllä Prismassa kova tungos aina.
[/quote]
Ajat ohi ja siitä päättelet tilanteen myymälän sisällä? Pelkkä parkkipaikan näkeminen vilaukselta ei kerro kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:42"]
Tuntuu että siellä on aina porukkaa kuin pipoa! Olen koittanut ajoittaa käyntejäni eri aikoihin, mutta aina saa jonottaa huomattavan pitkän ajan. Kai se pitää hyväksyä että minun lisäkseni Lidlissä käyvät kaikki muutkin köyhät ja jonoa syntyy.
[/quote]
Parkkipaikan autoista päätellen köyhyys ei ole Lidlin asiakkaiden keskuudessa kovin yleinen ominaisuus. Ei ainakaan oman kotikaupungin Lidlissä.
[/quote] köyhät ostavat osamaksulla bemareita :l
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:42"]
[/quote]
[/quote] köyhät ostavat osamaksulla bemareita :l
[/quote]
No minulla on varaa ostaa uusi Audi ihan käteisellä, mutta minulla ei ole halua maksaa samoista tai huonommista elintarvikkeista 10-50 % enemmän, joten Audini on jokaviikkoinen näky Lidlin parkissa.