Jos saisit kolme toivomusta
Kommentit (25)
Ihan outoa että joillekkin terveys ei kolahda toivelistan kärkeen. Jos ei ole terve, ei ole mitään. Etteks te idiootit sitä tajua???
1) Yhdelläkään miehellä ei ottaisi eteen.
2) Minulla värkki pelaisi.
3) Näkymättömyysviitta.
Yksi riittäisi: Eläisin koko ajan onnellisena 100 vuotiaaksi. Minun tapauksessa se voisi olla monen mielestä aika mitäänsanomaton elämä, koska olen turvallisuushakuinen, mutta tuolla suojaisi itsen ja lähipiirin tehokkaasti, koska lähipiirin onnettomuus veisi minulta onnellisuuden.
Lopuilla voisi sitten parantaa maailmaa, jos uskaltaisi. Se vain olisi kovin vaikea arvioida muutosten todellisia vaikutuksia. Jos vaikka poistaisi ihmisluonteesta ahneuden ja vallanhalun, jotka aiheuttavat käytännössä kaikki nykyiset yhteiskunnalliset ongelmat kaikissa maissa, elettäisiinkö muutaman sukupolven kuluttua yksilöeläiminä luonnonoloissa kädestä suuhun, kun kenelläkään ei olisi motivaatiota ottaa minkään yhteisön johtajuutta ja kehittää hyviäkään asioita eteenpäin.
1) Yhden ihmissuhteen alkuruutuun palaamista, ja kaikki menisi tällä kertaa oikein tai ainakin paljon paljon paremmin, eli hyvin. Ei tuskaa.
2) Rahaa niin paljon, ettei sitä ikinä enää tarvitsisi miettiä, muttei kuitenkaan ollenkaan liikaa. Sopivasti vaan. Vapaa-ajan ongelmia ei todellakaan tulisi silloinkaan, keksisin kyllä sisältöä päiviini ilman raatamistakin.
3) Vaikea. Terveyttä? Sitä että säilyttäisi aina elämänilon kipinän edes jollakin tapaa, sitä ettei koskaan kadottaisi missään elämän myllytyksissä kykyään nähdä kauneutta sen eri muodoissa niin kauan kuin tätä elämää riittää.
Ekana kateus ja ahneus pois jolloin 95% maailman ongelmista poistuisi.
Vihreä vedenkeitin
Lämmin kevät