Torissa ostajat -miten toimia?
Miten toimitte jos joku ilmoittaa että ostaa tuotteen. Kun laitan viestiä niin lukee sen mutta ei vastaa mitään. Kuinka kauan tuotetta pidätte varattuna?
Kommentit (5)
Miksi pitäisin varattuna? Tuote menee sille, joka sen ensin hakee.
Olen ruvennut tekemään niin että jos ostajasta ei ole kuulunut mitään seuraavaan päivään mennessä niin olen blokannut tuon ostajan, en siis enää myy hänelle kysymäänsä tuotetta enkä mitään muutakaan tuotetta ikinä enää.
Ja olisin kyllä myynyt seuraavalle ostajalle, en olisi jäänyt odottamaan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruvennut tekemään niin että jos ostajasta ei ole kuulunut mitään seuraavaan päivään mennessä niin olen blokannut tuon ostajan, en siis enää myy hänelle kysymäänsä tuotetta enkä mitään muutakaan tuotetta ikinä enää.
Ja olisin kyllä myynyt seuraavalle ostajalle, en olisi jäänyt odottamaan vastausta.
Minulle on käynyt niin että muutamat tällaiset henkilöt ovat sitten kostoksi etsineet sen myymäni tuotteen ilmoituksen ja ilman kirjautumista ottaneet minuun yhteyttä ja "sopineet kaupat", mutta tehneet oharit. Uskomatonta mutta totta. Olen tästä aivan varma koska selvä ajallinen yhteys on ollut näissä tapauksissa. Säälittävää... Suuttua ja kostaa jostain kirpparikamppeista.. Mutta tori.fi:ssä voi käydä ihan mitä vaan, sen olen oppinut.
Pidän varattuna yleensä 2-3 viikkoa.
En pidä varattuna. Jos pitäisin sitä jokaiselle joka suvaitsee vain ilmoittaa että ostaa, en saisi koskaan mitään myytyä.