Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada alakuloinen ja väsynyt mies pirteämmäksi

Vierailija
26.07.2006 |

Mieheni tekee paljon töitä ja on koko ajan vähän masentuneen oloinen. Sanoo, että liikunta auttaa hänellä aina mielialaan, muttei kuitenkaan koskaan käy liikkumassa. On niin masentunut, ettei saa aikaiseksi.

Pitäisikö pakata valmiiksi urheilukamat ja pakottaa mies vaikka kuntosalille? Vai mitä tekisitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina tehonnut se, että olen houkutellutmiehen puoliväkisin lenkille ja mieluiten luontoon, metsään tms missä saa hyvin happea. Reipasta kävelyä luonnossa semmonen tunti tai kaks niin jo on olo ollu parempi :) Mun mies ei kyllä erityisen masentunut ole ollu, mutta töistä tosi väsyny ja töihinsä väsynyt.

Vierailija
2/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on munkin mielestä hyvä keino. Ei kuitenkaan mitään tunnin tai kahden lenkkejä, koska töistä väsyneen on oikeasti hyvä saada lepäilläkin. Yks keino on kokeilla jotain vitamiineja, tai vaikka iltapalaksi paloa miehelle valmiiksi hedelmiä tms. Niin mä tein kun mies oli talvella aika hiljainen ja alamaissa.

Masentunutta tai väsynyttä ei kyllä kannata ahdistella, että tuu, lähdetään nyt yhdessä ulos jne. Mielummin lämmittää saunan ja hieroo hartioita ja pesee toisen selän.

Vierailija
4/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vinkki kuulostaa hyvältä. Älä kauniilla kesäsäällä sitä minnekään salille patista, sitä paitsi sieltähän voi lähteä heti pois tekemättä mitään. Kävelylenkille, lähe kaveriksi niin voitte jutella samalla.

Vierailija
5/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jo heti tänään pyytää miestä seuraksi lenkille sitten kun tulee töistä. Ja illalla lämmitetään sauna :)

ap

Vierailija
6/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tietysti koko päivän lasten kanssa, jolloin puolen tunnin ero lapsista tekee hyvää. Miehelläsi ehkä juuri päinvastoin, että olisi kiva lähteä koko perheen kanssa. Mutta se pieni liikunta voi tosiaan auttaa. Ja minulla se menee just niin, että paras olisi, kun mies tokaisisi, että menehän nyt. Mutten ei aina tule lähdettyä. Sama on selkäjumpan kanssa, jota minun pitäisi tehdä. Parhaiten teen, kun mies " komentaa" . Kuullostaa tyhmältä, että aikuista pitää paapoa, mutta sellaisen pienen potkun pyllyyn vaatii silloin, kun on itse väsynyt.

Vierailija
7/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut jo pitemmän ajan tosi väsynyt töihinsä ja se näkyy väsymyytenä kotona!

Ei jaksa/halua tehdä mitään kun vaan nukuttaa.. pyysin että ottais lomaa mutta ei halua.

Sitten yx ilta sanoi että haluaa tehdä jotain, mennä jonnekkin siis ulos iltaa viettämään.

Ajattelin että mene jos se kavereiden kanssa tuulettuminen auttaa, mutta tarkoittikin että me mentäis.

Haluaa tehdä mun kanssani jotain hauskaa. Me ei olla oltu missään mun raskaaksi tulon jälkeen ja siitä on nyt 2 vuotta.

No, ens viikonlopuksi varasin meille hotellihuoneen ja mummu tulee poikaa hoitamaan! Ihanaa!!!!

Kyllä onkin jo aika!

Vierailija
8/8 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelin että josko teillekin tekis hyvää irtiotto arjesta?

Nyt on meillä mies ollut paljon pirteempi koko viikon kun ollaan suunniteltu et mitä kaikkea sitä silloin sitten tehdään ja on jotain mitä odottaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi