Seksi on täysin yliarvostettua
Olen 31-vuotias mies ja minusta seksi on niin yliarvostettua siihen nähden, kuinka paljon siitä puhutaan. Minusta seksi ei ole kovin kiinnostavaa tai ihmeellistä, minua kiinnostaa huomattavasti enemmän esimerkiksi tietyt urheiluharrastukset, ja olen kiinnostunut myös esim. kulttuurista.
Toki välillä tulee sellainen vähän seksuaalisempi olo ja se alkaa pyöriä mielessä, mutta ei se ole kovin usein. Harrastamme todella harvoin vaimoni kanssa seksiä, ei se tunnu hänellekään olevan kovin tärkeää. Jotenkin parisuhteessakin se tärkein on kaikki muu, en ymmärrä ollenkaan puheita että seksielämä olisi parisuhteen kantava voima.
Kommentit (9)
Kuinka ulkonevat häpyhuulet puolisollasi on?
Herrranjestas - olen jo 61 ja en vois elää ilman jokapäiväistä seksiä, ja siis seksi on paljon paljon muutakin kuin yhdyntää. Ja kun sitä harrastaa päivittäin, lujittuu siinä suhde myös puolisoonkin todella. Oikein tosissani olen. Kosketellaan mutenkin noin tuhat kertaa päivittäin, milloin mitenkin. Aivan upeeta!
Seksihalu noudattaa normaalijakaumaa.
Puolet suomalaisista on keskimääräistä seksihaluttomampia.
(Keksi ap parempi trolli.)
Silti ap päätit tulla seksipalstalle avautumaan, mitä sinänsä ihmettelen. Luulisi sellaiset palstat kiinnostavan, jotka ovat lähellä oman kiinnostuksen kohteita. Olet myös valinnut puolisoksesi naisen, joten oletan, että olet lapsirakas, koska muuten puolisonasi mies olisi rationaalisempi valinta urheiluharrastuksen vuoksi. Olisitte silloin tasavertaisempia fyysisesti.
Hienoa, että olet löytänyt kumppanin, jonka kanssa halut kohtaavat! Se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että olet löytänyt kumppanin, jonka kanssa halut kohtaavat! Se on tärkeintä.
Mitkä halut?
Onnea, että olet pystynyt nousemaan ohi tästä alkeellisesta himo-ongelmasta, joka vaan ongelmia ja eripuraa aiheuttaa. Kun nyt olet täällä, niin olisi kiva kuulla vinkkejä miten tämä voisi onnistua meiltä muiltakin.
Aseksuaalit kokoontuvat jossain muualla, kuin täällä seksipalstalla?
Seksi ei ole tärkeää kun sitä on riittävästi. Jos sitä ei ole ollenkaan, niin nousee suhteettoman tärkeäksi asiaksi.