Miksi mun mies ei laihduta läskimahaansa pois?
Kommentit (62)
Sitä mäkin juuri tänään mietin. Halus sekstailla mut jätin väliin.
Sama ongelma... Mulla ainakin mies jaksoi käydä tasan niin kauan salilla, kun päätettiin, että seurustellaan vakavasti ja sen jälkeen (1 vuosi!) on käynyt salilla tasan kerran, mut kebab-paikoissa sit senkin edestä. Kiloja kertynyt vuodessa 15 ja itselle 0...
Ehkä se ei haluu. Kysy siltä et hanipöö mikä toi tyhmä tynnyri on
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:57"]
Koska palkinto eli sinä et ole tarpeeksi hyvä eli kannustava.
[/quote]
Sehän palkinto on jo saatavilla ja nainen kotona, nii miks enää tarvis tehdä yhtään mitään?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:13"]
[/quote]
Sehän palkinto on jo saatavilla ja nainen kotona, nii miks enää tarvis tehdä yhtään mitään?
[/quote]
No niin just. Mitäpä me naisetkaan enää mitään panostetaan, kun ei miehetkään panosta.
Mies on "ok" vielä paita päällä mut ilman paitaa......kröhöm..
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:19"]
[/quote]
Jep. Kaunis on näky, kun istuu bokserit jalassa saunan jälkeen sohvalla tynnyri sievästi sylissään.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:13"]
[/quote]
[/quote]
Juu nainen voi olla kotona mutta jos siltä ei saa pillua ni sit ei saa mut ei siitä tarvii stressiä ottaa jos ei se oo oikeen minkäänarvosta kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:19"]
[/quote]
Jep. Kaunis on näky, kun istuu bokserit jalassa saunan jälkeen sohvalla tynnyri sievästi sylissään.
[/quote]
:D Eikä oo kuullukaan ryhdistä tai vatsan vetämisestä sisään. Eipä silleen et sitä mahaa enää mihinkään sais vedettyäkään
Mä tässä suunnittelen avioeroa ihan samasta syystä. Mies vaan lihoo ja lihoo. Ähisee liikkuessaan , hikoaa ja maha senkun kasvaa. Ja seksiä pitäs saada , mutta mua ei enää yhtään haluta. Meillä on 5- ja 7-vuotiaat pojat joiden kanssa minä potkin palloa ja muutenkin teen kaiken liikkumista vaativan, mies ei jaksa. Puhuu joka sunnuntai, että nyt kyllä ensiviikolla syödään kevyesti eikä osteta kaljaa, mutta viimeistään keskiviikkona tuo jo mäyräkoiran kotiin ja avaa sipsipussin. Autossa sillä on aina karkkipusseja.
Ennen poikien syntymää me käytiin yhdessä lenkilläkin ja seksi oli mahtavaa. Mulle on tullut viimeisen 8 v sisään 4 kiloa painoa lisää ja miehelle ainakin 40 kiloa. Ei suostu käymään lääkärissä , ei halua tietää painoaan. Olen niin kyllästynyt , kaikki kärsivällisyys ja rakkaus alkaa olla mennyt . Vaikka teen terveellistä ruokaa , mies ei syö töistä tullessaan koskaan mitään. Siiten kuitenkin paisuu vaan. En jaksa yrittää enää. En voi mennä nukkumaan samaan aikaan miehen kanssa, kun en kestä jos se haluaa seksiä. En voi sanoa enää ei , mutta en voi pakottaa itseäni haluamaankaan. Eihän sitä penistä edes löydä kohta sen mahan alta...
Oletteko keskustelleet aiheesta? Meillä ihan sama juttu, miehelle tuli 1,5 vuodessa 30 kiloa (!) lisäpainoa. Yllättävän pitkään (n. vuoden) sitä katselin eikä se jotenkin haitannut. Mutta sitten havahduin ja sama juttu kuin yllä mainittiin että eipä enää paljon seksi kiinnostanut kun semmoinen maha lösähtää päälle...
No, sitten otin tottakai asian esille. Ensin yritin hyvällä, sitten pahalta - lopulta oli sanottava suoraan että miehen maha on ihan järkyttävä turn off ja se on syy seksin vähenemiseen. Tuo lopulta upposi miehellekin.
Itse olen aika laiha (65 kiloa/ 175 cm) mutta munkin syömistavoissa ja liikkumisessa oli paljon korjattavaa. Joten aloitettiin yhdessä elämäntaparemontti. Herkut ja mässäily jätettiin pois ja alettiin kokkaamaan terveellistä ruokaa. Mieheltä poistettiin turha napostelu ja annoskokoja pienennettiin. Ja kummatkin ostettiin kuntosalijäsenyydet ja vaikka se alku oli miehen puolelta taistelua, niin nyt kahden kuukauden jälkeen ollaan molemmat ihan superinnoissamme liikkumisesta. :) Painoa ei ole mieheltä vielä paria kiloa enempää lähtenyt mutta maha on kyllä selvästi pienentynyt. Ja tärkeintä että se että mies on nyt löytänyt sen liikunnan ilon ja innon näyttää paremmalta. Minä tottakai kannustan parhaani mukaan ja kehun paljon parempaan suuntaan menevää kroppaa. Ja mieskin tykkää kun mun korppa muuttuu kohti parempaa myös (skinny fat -> sporttinen).
Tuli nyt essee, mutta summa summarum: keskustelkaa ja lähtekää yhdessä muuttamaan asiaa. Liikkukaa yhdessä, se auttaa toisen ainakin alkuun ja on myös tosi hyvä pariskuntaharrastus. :)
Nro 12 jatkaa ; Me ollaan keskusteltu , olen pyytänyt monasti metä vähän katsomaan mitä syö , olen puhunut terveysriskeistä ja siitä , että mies jaksaisi paremmin poikienkin kanssa jos laihtuisi. Tuota seksihalujen katoamistani en ole vieä kyllä kertonut , mutta kai sekin on kerrottava. Ongelma on se , että meillä mies ei myönnä edes olevansa lihava ja syökin vähänkuin salaa. Kaljaa juo 4-5 päivänä viikossa 3-8 tölkkiä päivässä.
Suoraansanoen en vaan enää jaksa yrittää auttaa aikuista miestä , joka on laiska ja ilman itsekuria. Haluan pojille paremman miehenmallin , mutta en tiedä miten saisin heidän isänsä tajuamaan sen.
Painan itsekin vähän liikaa ( 174cm/72kg) mutta liikun paljon ja olen aika kiinteässä kunnossa. Haluaisin nauttia kehostani myös seksuaalisesti , mutta en halua pettää mietä. Eli ero on nyt sitten melko varmasti edessä. Onneksi minulla on mahdollisuus saada asunto naapuritalosta, joten pojat saavat olla meidän molempien kanssa paljon. Mutta olen kyllä todella surullinen. Niin typerää erota läskin takia, mutta en nyt vaan kestä tätä jatkuvaa ahdistusta jonka miehen toiminta aiheuttaa minussa. Jos mies olisi ollut aina lihava, tilanne olisi toisin. Mutta kun on ihan vaan laiskuttaan hommannut itsensä tuohon kuntoon.
Samaa minäkin mietin. Minne se minun hoikka mieheni hävisi ? Miten ihminen voi parissa vuodessa kerätä tuollainen pallon mahaansa, se on ihankuin olisi raskaana.
12/14:lle: Voi hitsi, tosi ikävä tilanne kyllä. :/ Voin samaistua tuohon ahdistukseen ja luovuttamiseen, koska meillä myös kesti pitkään saada mies tajuamaan miten paha tilanne on. Mies ei jotenkin suostunut hyväksymään sitä että painoa oli oikeasti tullut se 30 kiloa lisää mikä vei hänen bmi:nsa sfääreihin. Meillä oli myös tuota salasyömistä. Alkoholia hän ei kuitenkaan juo, luojan kiitos. Tuo 4-5 juomispäivää viikossa kuulostaa kyllä tosi pahalta.
Meillä onneksi tilanne oli siitä hyvä että muuten kaikki oli meidän välillä tosi hyvin ja en ikinä miettinyt miehen jättämistä vaikka kuinka välillä seksi oli kamalaa. Mutta toisaalta uskon kyllä että jos olet jo tosi monta kertaa asiasta sanonut niin varmasti turhauttaa, totta on että aikuista ihmistä ei voi mihinkään pakottaa. :/
Kuitenkin, minä sanoisin että puhu nyt vielä kerran miehesi kanssa ja sano ihan suoraan mikä tilanne on, että joko mies ottaa terveelliset elämäntavat tosissaan tai ero tulee. Minusta olisi reilua kertoa miehelle ihan suoraan mikä tilanne on ja antaa hänelle näin se viimeinen mahdollisuus parantaa tapansa. Mutta jos sitten se syöminen ja olut on tärkeämpää kuin perhe niin sitten ei varmaan ole enää mitään tehtävissä.
-13
Joo kyllä aion puhua miehelle vielä kerran. Sunnuntaina pojat menevät serkkunsa synttäreille ja aion silloin ottaa asian puheeksi. Mies varmaan odottaa, että kun ollaan kahden kotona, harrastetaan seksiä. Nyt sitten sensijaan saa kuulla , että vaimo ei enää jaksa ellei tyyli muutu ja heti.
Olen ehdottanut miehelle myös parisuhdeterapiaa, mutta hän ei halua koska hänen mielestään meillä menee hyvin. Olen kertonut moneen kertaan , että haluaisin hänen lähtevän minun ja poikien kanssa ulkoilemaan tai uimaan tai hiihtämään , mutta aina hänellä on muuta tärkeämpää.
Nyt koitan vaan kerätä kaiken rohkeuteni sunnuntaita varten. Itkettää jo nyt. En koskaan kuvitellut haluavani erota , se tuntuu niin kamalalta lapsiakin kohtaan. Toivon todella, että mies hakee jostain ulkopuolista apua ja saa itsensä kuntoon. Ja onhan tuo viikottainen kaljanjuontkin aika huolestuttavaa, totta sekin. Juon kyllä itsekin pari lasia viiniä lauantaisin.
Miksi ihminen ei halua laihtua ? En ymmärrä.
12
Hei te kaikki miestenne haukkujat tässä ketjussa:ONKO TEILLÄ UNELMAVARTALO?????Minulla ei ainakaan ole mahkuja arvostella mieheni kiloja.
Koska hän haluaa olla paksu. Kalja on jees ja kebab
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:56"]
Ei paljon kiihota tuo tynnyri.
[/quote]
Mahtaako miestäsi kiihottaa lieemmin sinun perseesi? Mene ja tiedä, ota selvää.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 01:13"]
Hei te kaikki miestenne haukkujat tässä ketjussa:ONKO TEILLÄ UNELMAVARTALO?????Minulla ei ainakaan ole mahkuja arvostella mieheni kiloja.
[/quote]
Kuka täällä on unelmavartalosta puhunut? Useiden kymmenien kilojen ylipaino vie jo hautaan. Huolestumiselta mun mielestä nää jutut kuulostaa, eikä haukkumiselta.