Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan herännyt baarin tai jatkojen jälkeen tietämättä missä oot

Vierailija
27.02.2014 |

Vaikka kuinka katselisit ikkunasta niin ihan vieraalta näyttää? Miten osasit kotiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemmin voisi kysyä, että oletko herännyt paikasta, mihin et muista menneesi. Eihän sitä välttämättä aamulla tiedä missä on jos on vaikka menny selvinpäinkin jonkun taksin kyydissä jonnekkin.

Vierailija
2/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Siis niin että muistan lähteneeni miehen kanssa taksilla hänen luokseen mutten muista taksimatkasta mitään eikä mulla ole hajuakaan missä päin kotini sijaitsee. Mies kuskasi minut kotiin herättyään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja heräsin paikasta vieläpä yksin. Onneksi oli puhelin tallessa, sain paikannettua sijaintini kartalle.

Vierailija
4/7 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin kääriytyneenä pörröiseen vessanmattoon eteisessä ja kuorruttanut läheisen seinän oksennuksellani. Muut kämpässä olleet (tuiki tuntemattomat) olivat sammuneita, ei mitään hajua sijainnista. Rapsuttelin kiusallisen tietämättömänä ja vielä aika humalaisena asunnossa ollutta corgia ja sitten lähdin vaan menemään, kun oli kesäaamu eikä vaeltaminen haitannut. Osasin onneksi suunnistaa keskustaan sen parin kilsan matkan, kävin mäkissä vetämättä aamupalaksi pari juustoa lataillen samalla kännykkää ja sit soitin kyydin kotiin.

Vierailija
5/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotikaupungissa ei ole käynyt. Helsingin lähiöihin jos eksynyt, niin sit on mies onneksi lähtenyt samalla jonnekin ja saatellut lähimmälle asemalle tai bussipysäkille. Tai sit on pitänyt kysyä neuvoa mihin suuntaan ovesta lähden (ja toivoa, ettei valehdella) ja sit lisää neuvon kysymistä, ku tulee ihmisiä vastaan. Toki jos olisin totaalisen eksyksissä ja niin paha olo, ettei jalat kanna. Niin sit vain johonkin kadunkulman risteykseen ja taksin tilaus siihen. Tämä siis aikaa ennen älypuhelimia..

Vierailija
6/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin omasta sängystäni. Se oli ihan ookoo vaikka menikin hetki ennen ku välähti että oon kotona, mutta kauhistuttaa se noin viiden tunnin muistikatko. Ei alkoholia mulle...missä lie käynyt ja mitä lie touhunnut. 3 eri baariakin eikä mitään muistikuvaa. NOLOA. Salmari ei sovi mulle..

Vierailija
7/7 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Eika kannattaisi muidenkaan lahtea tuntemattomien mukaan kovassa kannissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan