Hain juuri japanilaista take away:ta 11 eurolla:
4 sushi-palaa, 10 sashimi-palaa, miso-keitto, salaatti ja riisiä. Kaikki kalat aivan täydellisen makuisia ja tuoreita!
Kommentit (16)
En tykkää sushista, vaikka en oo ikinä maistanu.
Oliko tää Suomessa? En tiedä Suomen hintatasosta, mutta kuulostaa yllättävänkin edulliselta. Täällä meillä päin tuohon hintaan saa buffettilounaan sushiravintolassa keittoineen päivineen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:11"]En tykkää sushista, vaikka en oo ikinä maistanu.
[/quote]
Mist sit voit tietää ettet tykkää? :D
Nams :) itse olen syönyt sashimia nyt aika usein kun yritän syödä enemmän raakaruoka tyyliin. Sushin/sashimin syönnin jälkeen on aina energinen ja kevyt olo, toisinkuin pastan tai liharuoan jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:11"]En tykkää sushista, vaikka en oo ikinä maistanu.
[/quote]
[/quote]
Jotku jutut vaan tietää.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:11"]En tykkää sushista, vaikka en oo ikinä maistanu.
[/quote]
[/quote]
Jotku jutut vaan tietää.
[/quote]
Harvinaisen tyhmä ihmisyksilö olet.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:11"]En tykkää sushista, vaikka en oo ikinä maistanu.
[/quote]
[/quote]
Jotku jutut vaan tietää.
[/quote]
Mut hyvää yötä sulle rakas alapeukuttelija!
Oot tärkee, pus.
Sushi on vähän sellainen juttu, että sille lämpenee hitaasti. Viimeksi kävin syömässä sushibuffetissa ja viimeistään silloin olin myyty sille sapuskalle. Oon aina inhonnut esim. raakaa kalaa, mutta sushin kanssa sekin menee. Ennen mua ärsytti sushihehkutus, mutta nyt sanon, että mene, kokeile ja avaa aistit :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:12"]
Oliko tää Suomessa? En tiedä Suomen hintatasosta, mutta kuulostaa yllättävänkin edulliselta. Täällä meillä päin tuohon hintaan saa buffettilounaan sushiravintolassa keittoineen päivineen.
[/quote]
Mikä on teillä päin? Itse olen Pariisissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:14"]
[/quote]
[/quote]
Jotku jutut vaan tietää.
[/quote]
Harvinaisen tyhmä ihmisyksilö olet.
[/quote]
Sullekin kauniita unia :) Huomenna on päivä uus.
Ja siis pakko kyllä ihmetellä, miten Suomessa saa maksaa itsensä kipeäksi ruuasta! Tämäkään ei mikään maailman halvin annos ole, mutta silti Suomen hintatasoon nähden halpa.
ap
Asutko Pariisissa/Ranskassa vai lomallako olet?
Pieni juttu, mutta ihana kuulla onnistuneesta japanilaisesta take awaysta ja vieläpä ihan sopivan hintaisesta. Itse en ole vielä löytänyt sitä oikeaa take awayta pääkaupunkiseudulta (jos sitä onkaan). Onneksi on kuitenkin hyviä, joissa voi käydä paikan päällä nauttimassa.
Niin?